از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99984

173 بازدید

گاهی به عقب‌برگشتن خیر است شهرام اصغری (کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه) ما به عقب برنمی‌گردیم! این جمله، شعار آشنائیست، اما گاهی شرایط و وضعیت کشور به‌گونه‌ای می‌شود که به عقب‌برگشتن، حُسن و خیر می‌شود! حالا ما به عقب برمی‌گردیم! به ۷ سال قبل، به زمانی‌که سفارت عربستان اشغال نشده بود و البته که […]

گاهی به عقب‌برگشتن خیر است

شهرام اصغری (کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه)

ما به عقب برنمی‌گردیم! این جمله، شعار آشنائیست، اما گاهی شرایط و وضعیت کشور به‌گونه‌ای می‌شود که به عقب‌برگشتن، حُسن و خیر می‌شود!
حالا ما به عقب برمی‌گردیم! به ۷ سال قبل، به زمانی‌که سفارت عربستان اشغال نشده بود و البته که این بازگشت‌ها راضی‌کننده و آرام‌بخش است و آثارش هم خیلی زود در اقتصاد و جامعه نمایان می‌شود.

عده قلیلی دوست دارند تا حد توان ایران را به عصر جاهلیت برگردانند و حتی تا حد امکان تفکرات طالبانی را در کشور پیاده کنند که این به عقب‌برگشتن اصلاً خوب نیست و تصور نمی‌کنیم، ابراهیم رئیسی هم با آن موافق باشد اما به عقب‌برگشتن برای توافق برجام، برای ارتباط با کشورهای مختلف، برای حفظ امنیت سفارت‌خانه‌ها خیلی خوب است و مردم را در آستانه سال نو خوشحال می‌کند و به آنها امید زندگی می‌بخشد.

متأسفانه برخی از سیاسیون، افراطیون، اختلاس‌گران یا زیاده‌خواهان تصور می‌کنند، قلب و جان مردم از فولاد است! برخی تصور می‌کنند فرزندان، مادران، پدران این سرزمین خیلی‌خیلی جان‌سخت هستند و با این فشارها از پا نمی‌افتند!
در آستانه عید نوروز و سال جدید مردم را دریابید که سرنوشت این مردم پس از خدا دست شما مسئولان است. تلاش کنید تا حد امکان فشارهای زندگی بر مردم کمتر شود و اجازه ندهید برخی آگاهانه و با تاکتیک‌های خاصی زندگی مردم را تحت فشار قرار دهند تا به برخی اهداف تیمی یا جناحی دست یابند!

آری! گاهی به عقب‌برگشتن خوب است و دست کشیدن از برخی شیوه‌ها که منجر به افزایش فشارهای مختلف در زندگی مردم می‌شود، کاری خداپسندانه و نیکوست و اتفاقاً مسئوالان ما اکثراً گزینش شده و خداشناس هستند و بهتر از ما می‌دانند که تک‌تک تصمیماتشان بر سرنوشت دختران و پسران این سرزمین تأثیرگذار است آن هم چه تأثیری!

پایان

نظرات بسته شده است.