از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99891

107 بازدید

علی کریمی، شهریار، پاتوسی، کاوه و پدیده جوان؛ مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی در ایران در سال‌های اخیر، کم‌هیجان و سرد بوده است. به گزارش خطرنگار به نقل از “ورزش سه”، کاهش تعداد بازیکنان تاثیرگذار و ستاره و البته اهتمام باشگاه‌ها به حفظ و نگهداری مهره‌ها […]

علی کریمی، شهریار، پاتوسی، کاوه و پدیده جوان؛
مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در نیم فصل

نقل و انتقالات زمستانی در ایران در سال‌های اخیر، کم‌هیجان و سرد بوده است.

به گزارش خطرنگار به نقل از “ورزش سه”، کاهش تعداد بازیکنان تاثیرگذار و ستاره و البته اهتمام باشگاه‌ها به حفظ و نگهداری مهره‌ها باعث شده که نقل و انتقالات نیم فصل، آن گرمای همیشگی گذشته را نداشته باشد. این چیزی بود که قبلا با انتقال‌های پرتعداد (مثل ابتدای فصل در فوتبال ایران) پیش می‌رفت، اما در سال‌های اخیر باشگاه‌ها کمتر اجازه خروج بازیکنی را در اوقات زمستانی می‌دهند، چرا که به‌سختی می‌توانند بازیکنی هم‌تراز برای خود پیدا کنند که البته بخشی از این موضوع نیز به کاهش تعداد بازیکنان تاثیرگذار و ستاره در فوتبال ایران برمی‌گردد.

اما به هر حال زیر پوست اخبار، شایعاتی در جریان است. بد نیست تعدادی از این شایعات جذاب را با هم مرور کنیم و درباره صحت و سقم آن هم کمی حرف بزنیم.

* پرسپولیس و میلاد محمدی: میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش و چپ‌پای فوتبال ایران، با توجه به نبود بازیکن چپ پا در لیگ ایران ممکن است موردتوجه پرسپولیس باشد، اما این خبر از سوی یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیسی‌ها، تایید نمی‌شود. ضمن اینکه خود محمدی هم علاقه‌ای ندارد که برای ادامه فوتبال به ایران بیاید. بنابراین این از آن شایعاتی است که به هیچ وجه آن را جدی نخواهیم گرفت.

نظرات بسته شده است.