از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99840

125 بازدید

چرا بازوبند کاپیتانی را به «طارمی» نمی‌دهند؟! شهرام اصغری در بازی با انگلیس در دقایق زیادی از بازی، بازیکنان تیم تمرکز نداشتند و خودشان را گم کرده بودند. در بازی‌های بین‌المللی داشتن تجارب بین‌المللی است که به داد بازیکنان و تیم می‌رسد، وگرنه بازیکنان دقایق زیادی را محو ورزشگاه، جو بازی و هیبت! بازیکنان رقیب […]

چرا بازوبند کاپیتانی را به «طارمی» نمی‌دهند؟!

شهرام اصغری

در بازی با انگلیس در دقایق زیادی از بازی، بازیکنان تیم تمرکز نداشتند و خودشان را گم کرده بودند. در بازی‌های بین‌المللی داشتن تجارب بین‌المللی است که به داد بازیکنان و تیم می‌رسد، وگرنه بازیکنان دقایق زیادی را محو ورزشگاه، جو بازی و هیبت! بازیکنان رقیب می‌شوند و تا به خودشان بیایند، بازی تمام می‌شود!

با پوزش از احسان حاج‌صفی باتعصب و چپ‌پا باید اعتراف کنیم او در بازی حساس تیم ملی مقابل انگلیس، در حد و قواره‌های یک کاپیتان برای ایران ظاهر نشد و ارتباطش با بازیکنان و کادر داوری و … قطع بود! شاید هم نبود فردی چون نکونام در کنار زمین، بر روند بازی ایران تأثیر گذاشته بود.

در مقابل، مهدی طارمی وقتی دید کاپیتان تیم ایران کاری نمی‌کند، خودش با بازیکنان صحبت می‌کرد که تمرکز داشته باشند و الکی محو نام رقیب نشوند. او حتی برای لحظاتی با حسینی هم صحبت کرد تا توانمندی‌هایش را نشان دهد و خودش را نبازد. با این حال معلوم نیست چرا در تیم ملی بازوبند کاپیتانی به طارمی داده نمی‌شود که به زبان خارجی هم تسلط خوبی دارد و در شرایط فعلی یکی از موفق‌ترین ملی‌پوشان پرافتخار ایران است. بازوبند کاپیتانی حق طارمی است ضمن اینکه این موضوع به نفع تیم ملی و ایران تمام خواهد شد.

نظرات بسته شده است.