از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99706

137 بازدید

داستان تلخ شیلر به‌گزارش خطرنگا، شبنم رحمتی خبرنگار حوزه اجتماعی در رشته توییتی در ارتباط با ماجرای شیلر رسولی زن جوانی که از ترس تجاوز، خودکشی کرده است، نوشت: 🔹این زن به نام شیلر رسولی چند روز پیش در مریوان از ترس تجاوز مرد همسایه، خودش را از طبقه دوم پرتاب کرد و درجا کشته […]

داستان تلخ شیلر

به‌گزارش خطرنگا، شبنم رحمتی خبرنگار حوزه اجتماعی در رشته توییتی در ارتباط با ماجرای شیلر رسولی زن جوانی که از ترس تجاوز، خودکشی کرده است، نوشت:

🔹این زن به نام شیلر رسولی چند روز پیش در مریوان از ترس تجاوز مرد همسایه، خودش را از طبقه دوم پرتاب کرد و درجا کشته شد. اهالی مریوان خصوصا مردها در دفاع از حرکت او راهپیمایی می‌کنند و لقب شهید راه شرافت به او داده‌اند.

🔹داستان از این قرار است که «گوران» مرد همسایه عصر روز واقعه به منزل شیلر مراجعه می‌کند و برای بردن همسر باردارش به بیمارستان از او کمک می‌خواهد. شیلر هم این کار را انجام می‌دهد و همه با هم برمی‌گردد.

🔹پاسی از شب گذشته مرد همسایه دوباره مراجعه و ادعا می‌کند حال همسرش وخیم شده و باید بروند بیمارستان. از شیلر می‌خواهد به منزل آنها برود. وقتی شیلر رسولی وارد خانه می‌شود متوجه غیبت زن همسایه و خدعه گوران می‌شود.

🔹به طبقه دوم که شیشه‌ای شکسته داشته می‌رود و با فریاد کمک می‌خواهد. همسایه‌ها جمع می‌شوند و به پلیس هم خبر می‌دهند.
آنچه از زبان اهالی نقل شده این است که پلیس سر رسیده اما گفته به دلیل نداشتن حکم ورود نمی‌تواند وارد خانه شود.
شیلر فریاد می‌زند: می‌خواهد «به بدنم دست بزند».

🔹و کمی بعد خودش را پرتاب می‌کند و درجا می‌میرد. اهالی نقل می‌کنند زن همسایه به دلیل قهر به خانه پدرش رفته بوده. از برادر «گوران» هم در یک شهر دیگر به دلیل اقدام به تجاوز شکایت شده است. از آن روز به بعد راهپیمایی‌هایی در مریوان در دفاع از حرکت شیلر انجام شده است.

🔹اما اگر شیلر خودش را پرتاب نمی‌کرد و علیرغم اعتراض خودش و حضور پلیس و همسایه‌ها، مرد همسایه به او تجاوز می‌کرد سرنوشتش چه می‌شد؟ آیا از ترس عقوبتی که پیش‌بینی می‌کرد مرگ را انتخاب نکرده؟

نظرات بسته شده است.