از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99565

109 بازدید

درخواست از مدیران سیاسی: شما سیاست و اقتصاد را درست کنید و به فوتبال کاری نداشته باشید! به‌گزارش خطرنگار شهرام اصغری در یادداشتی راجع به حواشی تیم ملی نوشت: در طول سال‌های اخیر شاید بیشترین انتقادها به عملکرد مسئولان سیاسی کشور بوده است که مستقیماً اقتصاد، جان و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. […]

درخواست از مدیران سیاسی:

شما سیاست و اقتصاد را درست کنید و به فوتبال کاری نداشته باشید!

به‌گزارش خطرنگار شهرام اصغری در یادداشتی راجع به حواشی تیم ملی نوشت:

در طول سال‌های اخیر شاید بیشترین انتقادها به عملکرد مسئولان سیاسی کشور بوده است که مستقیماً اقتصاد، جان و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

متأسفانه هرازگاهی سیاسیون تصمیم می‌گیرند در مسائل جزئی و فنی ورزش نیز دخالت کنند که عوارض این دخالت‌ها به ضرر همه تمام می‌شود.

هنوز حذف سرخابی‌ها از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هضم نشده و مدیران خطاکار در این زمینه پاسخی نداده‌اند که شاهد انشقاق و دودستگی تیم ملی فوتبال در آستانه مسابقات جام جهانی قطر هستیم.

از مدیران سیاسی که قصد تعویض سرمربی تیم ملی را دارند یا به فکر کی‌روش، مربی وطنی و … هستند تقاضا داریم دست از سر فوتبال و کل ورزش بردارند و ورزش را سیاسی نکنند و تنها دلخوشی مردم را از آنها نگیرند. همین دوقطبی شدن جامعه در خصوص مسائل سیاسی کفایت می‌کند و لطفأ ورزش را دوقطبی نکنید و بگذارید ملی‌پوشان با تمام وجود، باغیرت و تعصب بالا به فکر رویارویی با حریفان جام جهانی باشند.

نظرات بسته شده است.