از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 99548

94 بازدید

حرف‌های سارق مسلح طلافروشی: خلافکار نیستم/ تازه بیکار شده بودم مرد ۳۷ ساله که به‌تازگی بیکار شده بود، نقشه سرقت مسلحانه از طلافروشی را کشید تا با فروش طلاهای سرقتی، به‌گفته خودش کسب‌وکاری راه بیندازد. اما تنها ۳۰ دقیقه بعد از سرقت دستگیر شد. متهم: من خلافکار نیستم. هیچ سابقه‌ای ندارم و این نخستین‌بار است […]

حرف‌های سارق مسلح طلافروشی: خلافکار نیستم/ تازه بیکار شده بودم

مرد ۳۷ ساله که به‌تازگی بیکار شده بود، نقشه سرقت مسلحانه از طلافروشی را کشید تا با فروش طلاهای سرقتی، به‌گفته خودش کسب‌وکاری راه بیندازد. اما تنها ۳۰ دقیقه بعد از سرقت دستگیر شد.

متهم: من خلافکار نیستم. هیچ سابقه‌ای ندارم و این نخستین‌بار است که دست به خلاف می‌زنم که خب کارم اشتباه بود. راستش بعد از اینکه بیکار شدم، از صبح تا شب به‌دنبال کار بودم اما نتوانستم کار مناسبی ‌پیدا کنم.

تا قبل از این، هم در کارخانه کار می‌کردم و هم مسافرکشی. با این حال هنوز به آخر ماه نرسیده پول کم می‌آوردم و حالا مدتی بود که کار اصلی‌ام را هم از دست داده بودم و همه اینها به من فشار می‌آورد.

یک دختر ۶ماهه دارم و می‌دانید که تامین هزینه‌های بچه چقدر سخت است. از طرفی ماهی ۳.۵میلیون تومان کرایه خانه می‌دهم و قسط وام هم دارم.

هر روز آمار قیمت طلا و دلار را داشتم. با خود گفتم اگر طلا سرقت کنم، می‌توانم طلاهای سرقتی را بفروشم و یک کسب‌وکار برای خودم راه بیندازم اما تصوراتم اشتباه بود.

نظرات بسته شده است.