از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9820

134 بازدید

مهرداد وثوقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نشاط سیاسی و اجتماعی در احزاب و دانشگاه ها افزایثش یافته و امید است مطالبات جوانان و دانشجویان از دکتر روحانی تحقق یابد.وی با بیان اینکه وحدت در بین احزاب سیاسی اصلاح طلب حاکم است […]

مهرداد وثوقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نشاط سیاسی و اجتماعی در احزاب و دانشگاه ها افزایثش یافته و امید است مطالبات جوانان و دانشجویان از دکتر روحانی تحقق یابد.
وی با بیان اینکه وحدت در بین احزاب سیاسی اصلاح طلب حاکم است افزود: اتحاد و یکدلی یکی از مولفه هایی است که می توان در سایه آن فعالیت سیاسی را توسعه داده و به مطالبات مورد نظر تحقق بخشید .
رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل درباره برگزاری همایش سراسری این سازمان بیان کرد: همایش جوان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری این حزب روز پنجشنبه ۲۳ اذرماه همزمان با همایش تمامی استان های کشور در اردبیل برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این همایش با استفاده از ویدئو کنفرانس امکان ارتباط با تهران ایجاد خواهد شد و همچنین مسئولان ارشد حزب از جمله دکتر نوبخت دبیر کل حزب ،دکتر واعظی معاون سیاسی دبیرکل ،دکتر سلطانی فر عضو شورای مرکزی حزب ،دکتر شفیعی ریاست سازمان جوانان و دانشجویان حزب ،دکتر بانک، دکتر جنتی ، حجت الاسلام ناطق نوری و سایر بزرگان حزب و دولت در همایش مرکز کشور حضور خواهند داشت.
وثوقی فرد هدف این همایش را گردهمایی جوانان، مسئولان و بزرگان حزب با محوریت آموزش سیاسی و اصل تحزب، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات عنوان کرد.
وی افزود: جوانان موتور محرک دولت و نظام هستند و در جامعه این حق را دارند که پا به عرصه گذاشته تا در فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی تاثیر گذار باشند و به همین جهت سازمان جوانان و دانشجویان این حزب در کل کشور تلاش می کند تا بتواند بستری برای شناسایی، آموزش، کادر سازی و هم افزایی نخبگان و فرهیختگان جوان فراهم کند.
حزب اعتدال و توسعه یک حزب اعتدالگراست که در سال ۱۳۷۸ به رهبری دکتر حسن روحانی تأسیس شد و اکنون چندتن از اعضای شورای مرکزی این حزب در دولت تدبیر و امید مسئولیت دارند.
خبرنگار :یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*


سیاسی


احزاب


اردبیل


همایش

نظرات بسته شده است.