از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9664

81 بازدید

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا؛ در ادامه هفته شانزدهم لیگ باشگاه های ایتالیا، تیم آث میلان که شرایط عجیب و پرنوسانی در فصل جاری سری آ دارد در ورزشگاه «سن سیرو» میزبان بولونیا بود و در نهایت به پیروزی دو بر یک دست یافت.«بوناونتورا» هافبک خلاق ایتالیایی هر دو گل تیمش را در این دیدار […]

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا؛ در ادامه هفته شانزدهم لیگ باشگاه های ایتالیا، تیم آث میلان که شرایط عجیب و پرنوسانی در فصل جاری سری آ دارد در ورزشگاه «سن سیرو» میزبان بولونیا بود و در نهایت به پیروزی دو بر یک دست یافت.
«بوناونتورا» هافبک خلاق ایتالیایی هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا میلان با ۲۴ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفته و پس از هفته ها طعم شیرین پیروزی را بچشد.
سران باشگاه میلان دو هفته قبل و پس از برکناری «وینچنزو مونتلا» هدایت تیم خود را به «گنارو گتوزو» سپردند که میلان با هدایت مربی جدید خود برابر بنونتو با تساوی دو بر دو متوقف شد و در لیگ اروپا نیز شکست خورد. در نهایت امشب روسونری توانست به نخستین پیروزی تحت هدایت گتوزو دست یابد.
در سری آ ایتالیا تیم های اینترمیلان با ۴۰، ناپولی با ۳۹ و یوونتوس با ۳۸ امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی ایستاده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
شبد**ورزشی**۳۷۸۳**۱۰۱۰
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


ایتالیا

نظرات بسته شده است.