از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9644

61 بازدید

به گزارش خطرنگار، یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه های بلژیک، تیم شارلوا در حضور «کاوه رضایی» مهاجم توانمند ایرانی خود به میهمانی تیم پرافتخار اندرلخت رفت که این دیدار با پیروزی سه بر یک شارلوا به اتمام رسید.«کاوه رضایی» که در نخستین فصل لژیونر بودنش عملکرد تحسین برانگیزی داشته است، […]

به گزارش خطرنگار، یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه های بلژیک، تیم شارلوا در حضور «کاوه رضایی» مهاجم توانمند ایرانی خود به میهمانی تیم پرافتخار اندرلخت رفت که این دیدار با پیروزی سه بر یک شارلوا به اتمام رسید.
«کاوه رضایی» که در نخستین فصل لژیونر بودنش عملکرد تحسین برانگیزی داشته است، در این دیدار از ابتدا در ترکیب شارلوا قرار داشت و توانشت هشتمین گل فصل را به ثمر برساند.
در دقیقه ۱۶ این دیدار رضایی با خطای مدافع اندرلخت سرنگون شد تا تیمش صاحب ضربه پنالتی شود و در نهایت این مهاجم این بخت طلایی را تبدیل به گل نخست تیمش کرد.
«اسون کوموش» مدافع اندرلخت به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا گل دوم میهمان به ثمر برسد و «کریستین بناونته» مهاجم اهل پرو که زوج رضایی در خط حمله شارلوا محسوب می شود، دیگر گلزن میهمان بود.
شارلوا با کسب برتری در این دیدار با ۳۸ امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را حفظ کرد و اندرلخت نیز ۳۴ امتیازی باقی ماند.
در این دیدار خشن، دو بازیکن اندرلخت و یک بازیکن شارلوا از زمین بازی اخراج شدند.
شبد**۳۷۸۳**۹۱۲۲
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


خارجی


بلژیک

نظرات بسته شده است.