از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9525

181 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: امنیت با فضای بسته و خفقان میسر نمی شود و و با این فضا خیر و برکتی نصیب جامعه نخواهد شد.وی بیان کرد: شرایط نشاط و شادابی در جامعه فراهم شده و نیروهای وزارت اطلاعات […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: امنیت با فضای بسته و خفقان میسر نمی شود و و با این فضا خیر و برکتی نصیب جامعه نخواهد شد.
وی بیان کرد: شرایط نشاط و شادابی در جامعه فراهم شده و نیروهای وزارت اطلاعات با اقتدار هر چه تمام در این شرایط امنیت و آرامش امت اسلامی را فراهم می کنند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: براساس نظر سنجی جمهوری اسلامی در سال ۹۵، وزارت اطلاعات رتبه سوم را از حیث رضایت مردمی در بین دستگاه های اجرایی کشور کسب کرده و این مهم، یک افتخار و سرمایه ارشمند برای وزارت اطلاعات است.
حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به ناامنی های گسترده در کشورهای منطقه افزود: در شرایطی که مردم مظلوم کشورهای منطقه از قبیل عراق و سوریه به دست گروهک های تکفیری به شهادت می رسیدند و این ۲ کشور در نا امنی مطلق به سر می برد، اما جمهوری اسلامی ایران با همت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور مردم دلسوز همیشه در صحنه، بیشترین امنیت و آرامش را تجربه کرد.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست هاست اما با فعالیت و تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ۱۰ ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور خنثی شده و توطئه دشمنان به خودشان بازگردانده شد.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: رعایت اصول اخلاقی یکی دیگر از محورهای فعالیت این وزارتخانه است و برخورد اخلاق مدار با مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: پایمال شدن کرامت انسان ها موجب افزایش ناهنجاری های اجتماعی می شود.
وی، شکست گروه های تروریستی را نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و بیان کرد: استمرار این روند می تواند جهان اسلام را در همه زمینه ها پیروز و توطئه های دشمنان را خنثی سازد.
وزیر اطلاعات افزود: اختلاف بین جوامع اسلامی، هلاکت و نابودی امت ها را به دنبال دارد و برای جلوگیری از این مهم و غلبه بر دشمنان اسلام، باید آموزه های دین مبین اسلام سرلوحه امور قرار گیرد و با وحدت و انسجام توطئه های دشمنان خنثی شود.
حجت الاسلام و المسلمین علوی عنوان کرد: امنیت زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش ها است و وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت ها را به کار گرفته است.
وی گفت: اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، طلاب، دانش آموزان و همه بخش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه در سایه امنیت می توانند به نخبگی و شکوفایی دست یابند، بنابراین همکاری آحاد ملت با وزارت اطلاعات وظیفه ای همگانی است.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به محبوبیت مدیران کل این وزارتخانه در استان ها اشاره کرد و گفت: بر اساس چرخش نخبگان باید تجارب افراد در استان های دیگر به کار گرفته شود.
در این آیین همچنین آیین تودیع و معارفه معاونین استانداری مرکزی نیز انجام شد که بر این اساس فتح الله حقیقی و مهدی زندیه وکیلی به عنوان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی منصوب و از زحمات شکرالله حسن بیگی و عزیز فیلی معاونین پیشین تقدیر شد.
سعید فرخی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی معرفی و از زحمات ظفر افشون معاون پیشین تقدیر شد.
همچنین وزیر اطلاعات از زحمات مدیرکل پیشین اداره کل اطلاعات استان مرکزی تقدیر کرد و مدیر جدید این اداره کل را نیز معرفی کرد.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان، دارای یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر جمعیت است که به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور شناخته می شود.
۳۰۱۷/۳۰۰۵/۳۰۷۵/ خبرنگاران: مصطفی مجللی، معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


وزارت اطلاعات


وحدت و همدلی

نظرات بسته شده است.