از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9503

120 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی خطرنگار، در لایحه بودجه سال ۹۷ که صبح امروز (یکشنبه) از سوی حسن روحانی رییس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد، بودجه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجموع ۴۲۷ هزار و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شد که ۴۲۴ هزار و ۶۶۰ میلیون ریال […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی خطرنگار، در لایحه بودجه سال ۹۷ که صبح امروز (یکشنبه) از سوی حسن روحانی رییس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد، بودجه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجموع ۴۲۷ هزار و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شد که ۴۲۴ هزار و ۶۶۰ میلیون ریال آن اعتبار هزینه ای و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال آن اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای است.
برپایه این گزارش، با توجه به اینکه بودجه مصوب این ستاد در سال ۹۶ معادل ۲۱۰ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده بود، بودجه سال آینده آن به بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.
به گزارش خطرنگار، در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، افزون بر چهـار میلیـون و ۲۴۹ هزار میلیارد ریال است.
بودجه عمومی شامل ۲ بخش منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی دولت است که در بخش منابع عمومی حدود ۳۶۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

اخبار اقتصادی خطرنگار، در تلگرام : @IRNAeco
اقتصام* ۳۰۶۵ * ۶۰۷۵
خبرنگار: محمد ملک دار *ناشر: زهرا هجینی نژاد

انتهای پیام /*


اقتصاد


برنامه وبودجه


بودجه۹۷


ستاد مبارزه با قاچاق کالا

نظرات بسته شده است.