از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94821

24 بازدید

۴ نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به «میرسلیم» سوپرمن خودروسازان داخلی شما خودتان از عوامل صنعت خودروی این کشور بوده اید و منتفع از این صنعت.گزارشی از کار خودتان در صنعت خودروسازی را به مردم بدهید و مثلاً بگویید چقدر بودجه برای طرح موتورهای ملی گاز سوز و دیزل گرفته شده و خروجی اش چه […]

۴ نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به «میرسلیم» سوپرمن خودروسازان داخلی

شما خودتان از عوامل صنعت خودروی این کشور بوده اید و منتفع از این صنعت.گزارشی از کار خودتان در صنعت خودروسازی را به مردم بدهید و مثلاً بگویید چقدر بودجه برای طرح موتورهای ملی گاز سوز و دیزل گرفته شده و خروجی اش چه بوده است؟

عصر ایران – مصطفی میر سلیم، این روزها در حمایت از خودروسازان بسیار بی پروا وارد گود شده است و برای دومین بار در این روز سخنانی عجیب در این باره گفته است (+) که ضمن نقدی بر این حرف ها، دو پیشنهاد نیز خطاب به ایشان داریم.

جناب آقای میرسلیم!
۱
فرمایش کرده اید: در چندماهه اخیر حمله‌ها و هجمه‌های غیرمنصفانه و همه‌جانبه‌ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم و مسوولان به فعالیت‌های کارکنان خدوم آن صنعت طراحی و اجرا کردند تا مانع اصلاحات و پیشرفت در این صنعت شوند.

– همه می دانیم که در چند ماه اخیر، صریح ترین و مهم ترین انتقادات از صنعت خودروسازی را رهبر معظم انقلاب بیان داشته اند که انصافاً بیان حرف دل مردم بود.
این که شما به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حکم رهبری در این مجمع حضور دارید، این گونه بی پروا، از “حملات غیر منصفانه چند ماه اخیر علیه صنعت خودرو” حرف بزنید، بسیار عجیب و در خور تامل است.

آیا از نظر بعضی ها که صدای ادعای ولایتمداری شان تا فلک می رود، اطاعت از رهبری تا جایی اعتبار دارد که با رویکردهای آنها همسو باشد؟ مثلاً اگر رهبری در سخنان اخیرشان خودروسازان را تحسین می کردند و بر ممنوعیت کامل واردات خودرو تاکید می کردند، همین شما تا حالا ۱۰ مصاحبه و بیانیه و سخنرانی و مقاله در حمایت از بیانات رهبری نداشتید و همه را به پیروی از رهنمودهای ایشان فرا نمی خواندید؟

پس چه شده که بعد از انتقادات رهبر معظم انقلاب از صنعت خودروسازی، نه تنها اصلاً به آن نمی پردازید که با تجاهل به سخنان ایشان، انتقادها از این صنعت را حمله غیر منصفانه برای بدبین کردن مردم و جلوگیری از پیشرفت می نامید؟!

نظرات بسته شده است.