از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94766

105 بازدید

امام خمینی (ره) به میرحسین گفت نان را گران نکنید،حتی یک ریال/ آقای رئیسی مطمئنید نفوذی ها وارد دولت تان نشده اند؟ مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. خودم از نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در همان زمان شنیدم که گفت امام خمینی شنیده بودند قرار […]

امام خمینی (ره) به میرحسین گفت نان را گران نکنید،حتی یک ریال/ آقای رئیسی مطمئنید نفوذی ها وارد دولت تان نشده اند؟

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. خودم از نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در همان زمان شنیدم که گفت امام خمینی شنیده بودند قرار است دولت نان را یک ریال گران کند، بلافاصله به من گفتند بهیچوجه نان را گران نکنید حتی یک ریال.

حالا با گذشت ٣٣ سال از پایان جنگ تحمیلی، دولتی که عنوان‌هائی از قبیل انقلابی و مردمی را بر خود گذاشته و مدعی است در حال انجام کارهای جهادی است، نباید حتی سخن از گران کردن آرد و نان بگوید آنهم در زمانی که هر روز شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت انواع کالاها هستیم و کمر مردم زیر بار گرانی‌های لحظه‌ای خم شده است.

با توجه به حضور تعداد زیادی از عناصر گروه انحرافی وابسته و دل‌بسته به دولت‌های نهم و دهم در مسئولیت‌های کلیدی دولت سیزدهم، نمی‌توان احتمال شیطنت نفوذی‌ها برای براندازی این دولت را نادیده گرفت. آقای رئیس‌جمهور این اعلام خطر را جدی بگیرید.

اگر پدید آمدن وضعیت بسیار ناپایدار و خطرناک کنونی کار نفوذی‌ها نباشد، باید آن را نتیجه ضعف مدیریت دولتمردان به ویژه وزرای اقتصادی دانست.

نظرات بسته شده است.