از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94701

97 بازدید

چه کسی مسئول ناامن کردن واتساپ‌وب است؟ قبلاً اگر فردی می‌خواست از واتساپ‌وب استفاده کند، باید گوشی‌اش در همان محل آنلاین می‌شد تا فرد دیگری جز صاحب اصلی گوشی اجازه نداشته باشد از این طریق وارد صفحه واتساپ کسی شود. اما اخیراً معلوم نیست چرا واتساپ‌وب در ایران به اجبار از کاربران می‌خواهد نرم‌افزار خود […]

چه کسی مسئول ناامن کردن واتساپ‌وب است؟

قبلاً اگر فردی می‌خواست از واتساپ‌وب استفاده کند، باید گوشی‌اش در همان محل آنلاین می‌شد تا فرد دیگری جز صاحب اصلی گوشی اجازه نداشته باشد از این طریق وارد صفحه واتساپ کسی شود. اما اخیراً معلوم نیست چرا واتساپ‌وب در ایران به اجبار از کاربران می‌خواهد نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی و با واتساپ‌وبی کار کنند که اگر کاربر در شهر یا استان دیگری هم بود، برخی به‌راحتی بتوانند به صفحه او دسترسی پیدا کنند!! و همین مسئله ممکن است باعث بروز جرائم جدید و زیادی در این فضا شود و معلوم نیست چرا برخی اینگونه می‌خواهند امنیت واتساپ را از بین ببرند!

با توجه به حضور تعداد زیادی از ایرانیان در فضای واتساپ ضروری است پلیس فتا و قوه قضائیه از همین حالا به سودجویان اجازه ندهد، امنیت نسبی واتساپ و واتساپ‌وب از بین برود.

نظرات بسته شده است.