از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94561

171 بازدید

تکرار جمله ۱۵ ماه قبل قالیباف از سوی رئیس جمهور/ رییسی؛ بدون گفتمان اختصاصی؟ عصر ایران نوشت: * بهتر است تلفیقی از مضامین گذشته را تکرار کنند نه عین جملۀ دیگری را چون تکرار آنچه آقای قالیباف در ۲۵ آبان ۹۹ گفته یا آقای شمخانی در توییت تابستان خود نوشته یا آقای محسن رضایی در […]

تکرار جمله ۱۵ ماه قبل قالیباف از سوی رئیس جمهور/ رییسی؛ بدون گفتمان اختصاصی؟

عصر ایران نوشت:

* بهتر است تلفیقی از مضامین گذشته را تکرار کنند نه عین جملۀ دیگری را چون تکرار آنچه آقای قالیباف در ۲۵ آبان ۹۹ گفته یا آقای شمخانی در توییت تابستان خود نوشته یا آقای محسن رضایی در انتخابات وعده داده، لطفی ندارد و قرار بود روحانیون گفتمان سازی کنند نه آن که عبارات فرماندهان را تکرار کنند.

* آقای رییسی هر چه را می‌گوید قبلا شنیده‌ایم. اگر از عدالت می‌گوید احمدی‌نژاد به دفعات و با عبارات مختلف به کار برده بود با این تفاوت که عدالت را با فتحه بر روی عین (عَدالت) تلفظ می‌کرد و اگر در بوشهر گفت (صنایع موشکی را باید در صنایع خودروسازی سرازیر کنیم) قبلا از طرف فرماندهان نظامی گفته شده بود.

* بهتر است آقای رییسی تلفیقی از مضامین گذشته را تکرار کنند نه عین جملۀ دیگری را چون تکرار آنچه آقای قالیباف پارسال گفته یا آقای شمخانی در توییت خود نوشته یا آقای محسن رضایی وعده داده لطفی ندارد و قرار بود روحانیون گفتمان سازی کنند نه آن که عبارات فرماندهان را تکرار کنند.

* وگرنه می‌دانیم آقای رییسی در چه شرایطی و با چه کیفیتی قدرت اجرایی را در دست گرفت و نه که ندانیم برای مردم گرفتار در نان و معیشت و در رنج تحقیر و تبعیض، بهبود اوضاع اقتصادی چه با نگاه به وین چه با نگاه به خراسان یا سیستان و قیمت نان و قبض برق و قبض گاز و قبض آب مهم‌تر از شعار نان و حتی نظریۀ قبض و بسط دکتر سروش است.

پایگاه خبری خطرنگار

نظرات بسته شده است.