از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9443

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، علیرضا رشیدیان شنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: بودجه بخش پژوهش دستگاه های اجرایی باید از تکلیف اداری خارج شده و به یک نیاز اساسی برای بخش پژوهشی مربوط به آن دستگاه تبدیل شود.وی اظهار کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار از روز گذشته در نمایشگاه دائمی […]

به گزارش خطرنگار، علیرضا رشیدیان شنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: بودجه بخش پژوهش دستگاه های اجرایی باید از تکلیف اداری خارج شده و به یک نیاز اساسی برای بخش پژوهشی مربوط به آن دستگاه تبدیل شود.
وی اظهار کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار از روز گذشته در نمایشگاه دائمی مشهد گشایش یافته و مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند دستاوردهای پژوهش مربوط به حوزه خود را در این نمایشگاه بازیابند و در صورت سهل انگاری، مدیر پژوهش آن دستگاه باید تغییر کند.
وی گفت: در حوزه مسائل مربوط به توزیع بودجه و اعتبارات استان به منظور رسیدن به اهداف توسعه ای گام های مثبت برداشته و تلاش شده است در توزیع این بودجه ها همه موارد و نیازهای دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.
رشیدیان افزود: در حوزه اعتبارات مربوط به ارتقای شاخص های توسعه استانی، محور اصلی افزایش تولید و اشتغال در استان و به تبع آن ایجاد ثروت بیشتر و بهره گیری از مزیت های بالقوه می باشد و تلاش شده است به پروژه های عمرانی که در سال جاری به بهره برداری می رسند، اعتباری اختصاص یابد.
وی اظهار امیدواری کرد براساس ظرفیت های اعتباری و توسعه ای مبتنی بر نیازهای بالقوه استان و اهداف توسعه عمرانی آن با همکاری همه مدیران دستگاه های اجرایی صرف نظر از نگاه بخشی و سازمانی، تمام بخشها متناسب با همدیگر رشد کنند.
استاندار خراسان رضوی همچنین با تسلیت به خانواده های کوهنوردان این استان که در ارتفاعات اشترانکوه لرستان بر اثر ریزش بهمن جان باختند، گفت: از ۱۴ عضو تیم کوهنوردی استان، هفت نفر جان خود را در این حادثه از دست دادند و یک نفر به نام ‘سید علی حسینی’ هنوز مفقود است.
وی افزود: اعضای تیم کوهنوردی استان ورزشکاران باتجربه ای بودند که ۲ نفر از آنان نیز جزو امدادرسان هلال احمر خراسان رضوی به شمار می رفتند.
وی از استانداری لرستان به سبب امدادرسانی به موقع و تلاش های آنان برای یافتن کوهنوردان خراسان رضوی قدردانی کرد.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۷۴۸۹ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


بودجه


کوهنوردان


مشهد

نظرات بسته شده است.