از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9397

154 بازدید

نادر میرشکار شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: کل صادرات سیستان و بلوچستان در این مدت به ارزش ۲۱۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۳۶ دلار بود که حدود ۵۵ درصد صادرات این مدت استان به پاکستان اختصاص داشت.وی مصالح ساختمانی (سیمان)، قیر، تخم گشنیز، سیب درختی و محصولات شیمیایی […]

نادر میرشکار شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: کل صادرات سیستان و بلوچستان در این مدت به ارزش ۲۱۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۳۶ دلار بود که حدود ۵۵ درصد صادرات این مدت استان به پاکستان اختصاص داشت.
وی مصالح ساختمانی (سیمان)، قیر، تخم گشنیز، سیب درختی و محصولات شیمیایی و صنعتی را ازعمده کالاهای صادراتی سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان ذکر کرد.
وی بیان کرد: بیشترین میزان صادرات این مدت از طریق بازارچه های مرزی به کشورهای افغانستان و پاکستان از بازارچه میلک بوده است.
به گزارش خطرنگار، سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
۷۳۱۶** ۳۲۱۳ خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت


معدن و تجارت


صادرات


سیستان و بلوچستان

نظرات بسته شده است.