از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93748

72 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام « حیدر مصلحی» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای نراق در مسجد جامع این شهر افزود: استکبار جهانی با هزینه های گزاف به دنبال توقف موفقیت های انقلاب اسلامی است. وی ادامه داد: عزت و امنیت امروز کشور مرهون خون حدود ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و ایثار شهدای مدافع حرم […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام « حیدر مصلحی» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای نراق در مسجد جامع این شهر افزود: استکبار جهانی با هزینه های گزاف به دنبال توقف موفقیت های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: عزت و امنیت امروز کشور مرهون خون حدود ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و ایثار شهدای مدافع حرم است.
وزیر سابق اطلاعات گفت: جاودانگی شهدا از جمله خصوصیاتی است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.
وی اضافه کرد: یکی از راهبردهای دشمن، القای اطلاعات نادرست و دگرگونی در سیستم محاسباتی مردم است تا حاکمیت و نظام دچار دوگانگی شود و این نقشه شوم در واقع جنگ روانی است که برای تحقق آن برنامه ریزی بسیاری شده است.
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: ایجاد فضایی ۲ قطبی در کشور بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب امری ناپسند است و نباید اجازه داد تا چنین فضایی در کشور شکل گیرد.
وی با اشاره حرکت میلیونی اربعین ادامه داد: حرکت سیل عظیم ۲۵ میلیونی دوستداران اهل بیت (ع) در روز اربعین پس از گذشت هزاران سال از قیام اباعبدالله الحسین نشان از جاودانگی قیام عاشوراست.
وزیر سابق اطلاعات گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، قدرت آمریکا رو به افول است چرا که این نظریه مبنای کارشناسی دارد و خود آمریکایی ها نیز به این امر اعتراف دارند.
وی عنوان کرد: استکبار جهانی با صرف هزینه های گزاف در پی تضعیف موفقیت های انقلاب اسلامی است و این دسیسه ها با درایت نیروهای انقلابی و حرکت در مسیر ولایت فقیه خنثی می شود.
وزیر سابق اطلاعات افزود: گفت: شهدا اجازه نخواهند داد تا دشمنان در اهداف شوم خود موفق شوند.
مصلحی افزود: دشمنان در جنگ اقتصادی درصدد تضعیف روحیه نیروی های ارزشی هستند و با هوشمندی باید در مقابل این دسیسه ایستاد.
شهر نراق ۸۰ شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۳۰۷۵

انتهای پیام /*


سیاسی


نظام جمهوری اسلامی


وزیر سابق اطلاعات


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.