از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93704

131 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز پنجشنبه هنگام حضور میدانی در منطقه سیل زده غرب گلستان اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۲۰ دستگاه مهندسی نیروهای مسلح در مناطق مختلف استان مشغول فعالیت هستند که این ادوات بازهم افزایش می یابد.وی با اشاره به فروکش کردن آب؛ علت اصلی کندی روان […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز پنجشنبه هنگام حضور میدانی در منطقه سیل زده غرب گلستان اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۲۰ دستگاه مهندسی نیروهای مسلح در مناطق مختلف استان مشغول فعالیت هستند که این ادوات بازهم افزایش می یابد.
وی با اشاره به فروکش کردن آب؛ علت اصلی کندی روان آبها را لایروبی نشدن گرگان ‎رود عنوان کرد و گفت: بیل‌های مکانیکی سپاه و ارتش در قسمت انتهایی رودخانه و در محل مصب رود به دریای خزر مشغول حفر کانال برای شتاب بخشی در انتقال و هدایت سیلاب به سمت دریا هستند.
سرلشگر باقری اظهار داشت: با هدف هدایت و سرعت بخشی به سیلاب دو کانال به سوی دریای خزر در حال حفاری است و امیدواریم بزودی نتایج ملموسی حاصل شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر سیلاب جدیدی وارد منطقه نشود، در روزهای آینده این آب تخلیه خواهد شد اما اگر اتفاق دیگری بیفتد؛ مشکل طولانی تر خواهد شد.

۷۳۳۳/۲۷۲۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


نیرو های مسلح


سیلاب گلستان


گمیشان

نظرات بسته شده است.