از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93627

147 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از فدراسیون تیراندازی با کمان، در مرحله یک هشتم نهایی «محمدصالح پالیزبان» با نتیجه ۱۴۷ بر۱۴۶ مقابل نماینده هند به پیروزی رسید و باید در مرحله یک چهارم به مصاف کمانداری از مالزی برود و «ویدا حلیمیان» نیز مقابل نماینده اندونزی با نتیجه ۱۴۴ بر۱۴۱پیروز شد تا حریف «راحله فارسی» […]

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از فدراسیون تیراندازی با کمان، در مرحله یک هشتم نهایی «محمدصالح پالیزبان» با نتیجه ۱۴۷ بر۱۴۶ مقابل نماینده هند به پیروزی رسید و باید در مرحله یک چهارم به مصاف کمانداری از مالزی برود و «ویدا حلیمیان» نیز مقابل نماینده اندونزی با نتیجه ۱۴۴ بر۱۴۱پیروز شد تا حریف «راحله فارسی» در مرحله یک چهارم نهایی شود.
«راحله فارسی» نیز با برتری برابر نماینده چین‌تایپه با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۹ به یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف حلیمیان شد.
«اسماعیل عبادی» و «نیما محبوبی» دیگر نمایندگان تیراندازی با کمان ایران بودند که با قبول شکست برابر رقبای خود از کشور مالزی از دور رقابت ها حذف شدند.
«گیسا بایبرودی» هم پیش از این در مرحله یک بیست و چهارم این مسابقات مقابل کمانداری از چین تایپه شکست را پذیرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.
این رقابت ها از پنجم تا ۱۱ فروردین به میزبانی شهر بانکوک درکشور تایلند در حال برگزاری است و «مجید احمدی»به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می کند.
ورزشی*۹۰۲۹** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


ورزش


تیراندازی با کمان


کامپون


قهرمانی آسیا

نظرات بسته شده است.