از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93609

75 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سرهنگ ‘محمد حیدری’ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت، پنج فقره تصادف منجر به فوت و ۹۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده های استان کرمانشاه رخ داده است.وی افزود: تصادفات منجر به فوت از لحاظ تعداد وقوع ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سرهنگ ‘محمد حیدری’ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت، پنج فقره تصادف منجر به فوت و ۹۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده های استان کرمانشاه رخ داده است.
وی افزود: تصادفات منجر به فوت از لحاظ تعداد وقوع ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد اما از لحاظ تعداد افراد کشته شده برابری می کند.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در تصادفات منجر به مصدومیت نیز از لحاظ وقوع حدود یک درصد رشد داشته ایم ولی از لحاظ تعداد مصدومین با ۲۶ درصد کاهش مواجه بوده ایم.
رئیس پلیس راه کرمانشاه تعداد فوتی های سوانح رانندگی نوروز سال قبل تا هشتم فروردین را ۱۰ نفر و تعداد مصدومین را نیز ۲۰۳ نفر ذکر کرد.
وی یادآور شد: بیشتر سوانح رانندگی نوروز امسال در محورهای کرمانشاه – هرسین، کرمانشاه اسلام آبادغرب، کرمانشاه – کامیاران، کرمانشاه- صحنه و مناطق اورامانات رخ داده اند.
سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به حضور ۱۰۵ گشت پلیس راه در جاده های استان، از افزایش ۱۷ درصدی برخورد با رانندگان متختلف نسبت به سال گذشته خبر داد.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستای این استان سکونت دارند.
۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس راه کرمانشاه


حوادث جاده ای


سرهنگ محمد حیدری

نظرات بسته شده است.