از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93607

107 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز پنجم فروردین ماه ۹۸ در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران آغاز شده است و تا روز ۱۸ فروردین ادامه دارد.طبق اعلام «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ملی پوشان برای حضور […]

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز پنجم فروردین ماه ۹۸ در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران آغاز شده است و تا روز ۱۸ فروردین ادامه دارد.
طبق اعلام «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت در شهر «شی‏ آن» چین برگزار می شود، یک مرحله اردوی دیگر برگزار خواهند کرد.
پس از رقابت های آسیایی چین نیز برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان(۲۳ تا ۳۱ شهریورماه) که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، آغاز می شود و فرنگی کاران تا پایان خرداد ماه ۲ مرحله اردو را در برنامه دارند.
پیش از این نیز تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه که با حضور ۱۱ کشور دنیا روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه ۹۷ در شهر استانبول ترکیه برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید. حامد تاب، امین کاویانی نژاد، محمدهادی ساروی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۷، ۷۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و پویا ناصرپور، مهدی محسن نژاد و سعید عبدولی در اوزان ۵۵، ۶۰ و ۸۲ کیلوگرم نیز صاحب گردن آویز برنز شدند.
همچنین در روزهای ۴ و ۵ اسفندماه ماه ۹۷ تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت بنا در رقابت های جایزه بزرگ گرجستان شرکت کرد و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.
رقابت های کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و فرنگی کاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود ۱۶ ماه زمان دارند.
ورزشی**۹۰۲۹** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


ورزش


کشتی فرنگی


چین


تیم ملی

نظرات بسته شده است.