از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9356

59 بازدید

علیرضا رشیدیان روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دومین دوره مسابقات قهرمانی توآی آسیا در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از جمله این اقدامات ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری ثامن می باشد که به عنوان یکی از مطالبات استان معلق مانده است. وی بر نیاز استان به یک سالن بزرگ و سرپوشیده […]

علیرضا رشیدیان روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دومین دوره مسابقات قهرمانی توآی آسیا در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از جمله این اقدامات ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری ثامن می باشد که به عنوان یکی از مطالبات استان معلق مانده است.
وی بر نیاز استان به یک سالن بزرگ و سرپوشیده ورزشی برای مسابقات قهرمانی و بین المللی تاکید کرد و گفت: از معاون وزیر ورزش و جوانان خواسته ایم پیرو توافقات قبلی، این پروژه با تکیه بر ظرفیتهای استانی مدیریت و تکمیل شود تا مسابقات مهم و بین المللی ورزشی در سالنی در شان شهر ۳٫۵ میلیون نفری مشهد برگزار شود.
وی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را اوج فعالیتهای ورزشی استان دانست و اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در خراسان رضوی برای ورزشکاران و ورزش دوستان شور و اشتیاق بوجود می آورد و جوانان را بیشتر به سوی ورزش تهییج و تحریک می کند.
رشیدیان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در راستای انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این استان برگزار شده و با توجه به وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) در این شهر تلاش می شود با تداوم این برنامه ها جایگاه پایتخت فرهنگی مشهد برای حفظ تعامل این شهر با دیگر کشورهای اسلامی حفظ شود.
دومین دوره مسابقات قهرمانی توآی آسیا در رده سنی بزرگسالان و در ۲ بخش مردان و بانوان با شرکت ورزشکاران ۲۰ کشور از جمله ایران، عراق، کویت، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، اردن، فلسطین، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، تایلند، کره جنوبی، چین و ماکائو مدت ۲ روز در مشهد ادامه دارد.
رشته ورزشی توآی شامل سیستم های مختلف از جمله مایانا، گیلما، دوچوب و آنزان رزم است که در قالب رزم ملی ایران تعریف می شود و ورزشکاران این رشته زیر پوشش فدراسیون کونگ فو مسابقه می دهند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۳۲۲۱ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


ورزش


ورزشگاه ثامن


مسابقات آسیایی توای


زیرساختهای ورزشی

نظرات بسته شده است.