از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9348

78 بازدید

به گزارش خطرنگار، دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، اقدام غیر قانونی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مطرح کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کردند.در دانشگاه شهرکرد نیز دانشجویان با تجمع در کنار مزار شهدای گمنام ، اقدام اخیر دونالد ترامپ را محکوم کردند و […]

به گزارش خطرنگار، دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، اقدام غیر قانونی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مطرح کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کردند.
در دانشگاه شهرکرد نیز دانشجویان با تجمع در کنار مزار شهدای گمنام ، اقدام اخیر دونالد ترامپ را محکوم کردند و خواستار وحدت جهان اسلام در برابر این اقدام ضد اسلامی ترامپ شدند.
سه تشکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد نیز با صدور بیانیه ای اعلام کردند ‘قدس متعلق به همه مسلمانان است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری« تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد» و انتفاضه فلسطین محکم تر و متحد تر مقابل سیاست های خودخواهانه امریکا خواهد ایستاد’.
در این بیانیه آمده است:’ به یاری خداوند این تصمیم ترامپ به عنوان کاتالیزگری مهم در فرآیند نابودی اسرائیل خواهد بود’.
به گزارش خطرنگار، هفته جاری دونالد ترامپ اعلام کرد که وقت آن رسیده است که بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل مطرح شود که با اعتراض مسلمانان جهان و حتی سران کشورهای غیر مسلمان و اندیشمندان جهان مطرح شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


دانشجویی


تجمع


بیت المقدس

نظرات بسته شده است.