از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93445

42 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرتیپ «عبدالله عراقی» روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد وقوع سیل در برخی استان های کشور بودیم که با دستور رهبری، تمامی نیروهای مسلح به سرعت وارد عمل شده و هم اکنون نیز در مناطق مختلف سیل زده مشغول امدادرسانی […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرتیپ «عبدالله عراقی» روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد وقوع سیل در برخی استان های کشور بودیم که با دستور رهبری، تمامی نیروهای مسلح به سرعت وارد عمل شده و هم اکنون نیز در مناطق مختلف سیل زده مشغول امدادرسانی هستند.
وی همچنین با اشاره به وجود امنیت کامل در کشور گفت: بخش اعظمی از این امنیت با تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های پلیس حاصل شده است که جای قدردانی دارد.
سردار عراقی افزود: امروز نیروی انتظامی با توجه به ماهیت خود بار امنیتی کشور را به دوش می کشد و به خاطر حضور مستمر در جامعه و ارتباط مستقیم با مردم، انتظارات از این نیروی انقلابی بیش از سایر قوای مسلح است.
معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: حفظ امنیت جامعه و تلاش برای ارتقاء آن وظیفه بسیار مهمی است که برعهده نیروهای مسلح نهاده شده است و تک تک آن ها نیز برای تحقق این مهم تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرت اول منطقه خاورمیانه و یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، تصریح کرد: این اقتدار با همبستگی نیروهای مسلح و همچنین تبعیت و فرمانبرداری از ولایت و رهبری بدست آمده است.
سردار عراقی گفت: تا زمانی که نیروهای مسلح کشور همدل و همصدا و در تبعیت از ولایت فقیه باشند دشمنان هرگز قادر نخواهند بود کوچکترین خدشه ای به اقتدار و استقلال کشور وارد کنند.
این مقام ارشد نظامی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی گفت: تاکنون مورد نگران کننده امنیتی که بخواهد مسافران نوروزی را تهدید کند نداشته ایم چرا که سربازان ولایت در نیروهای مسلح شبانه روز در حال کنترل کوچکترین تحرک دشمنان هستند.
وی همچنین از برقراری امنیت کامل در استان کرمانشاه به عنوان یکی از مقاصد گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: مسافران نوروزی نیز از خدمات ارائه شده اظهار رضایت داشته اند.
سردار عراقی در پایان از مجموعه اقدامات صورت گرفته در ستاد فرماندهی انتظامی استان در راستای امنیت بخشی در جامعه و خدمات رسانی به مسافران نوروزی قدردانی کرد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


سیاسی


معاون عملیات نیروهای مسلح


سردار عبدالله عراقی


مناطق سیل زده

نظرات بسته شده است.