از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93427

106 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین عالم بخش ضمن تبریک هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر اظهارداشت: برنامه‌ریزی‌ لازم در پردیس تئاتر تهران برای جذب هنرجو در رشته نمایش در چند گرایش بازیگری، ‌کارگردانی و … در گروه‌های مختلف سنی به صورت آکادمیک انجام شده […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین عالم بخش ضمن تبریک هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر اظهارداشت: برنامه‌ریزی‌ لازم در پردیس تئاتر تهران برای جذب هنرجو در رشته نمایش در چند گرایش بازیگری، ‌کارگردانی و … در گروه‌های مختلف سنی به صورت آکادمیک انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه جذب هنرجو برای مدرسه تئاتر از اوایل خردادماه خواهد بود گفت: فراخوان و تبلیغات این مدرسه انجام می شود تا در تابستان راه اندازی شود و هنرجو جذب کند.
عالم بخش افزود: مدرسه تئاتر با توجه به گستره جغرافیایی جنوب تهران محفل خیلی خوبی برای تقویت نسل هنرمند در این حوزه فاخر خواهد بود.
مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره هفتمین جشنواره تئاتر شهر نیز گفت: با توجه به پیگیری بسیار هنرمندان امیدواریم با تخصیص بودجه لازم بتوانیم این جشنواره را بعد از یک سال وقفه‌ برگزار کنیم.
وی با اشاره به ایجاد دانشگاه هنرهای دراماتیک با مشارکت دانشکده علمی- کاربردی در پردیس تئاتر تهران اظهارداشت: چنین مکانی در جنوب شهر وجود ندارد و اگر دانشجویی بخواهد در این رشته تحصیل کند باید مسافت طولانی را به مرکز یا غرب طی کند.
این مسئول همچنین با اشاره به اجرای طرح «هنر برای همه» افزود: اکنون در قالب این طرح کنسرت محمد معتمدی در پردیس تئاتر تهران در حال اجراست که با استقبال بالای مردم مواجه شده و امروز(هفتم فروردین)‌ آخرین اجرای این کنسرت است.
تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


شهرداری تهران


مدرسه تئاتر


حسین عالم بخش

نظرات بسته شده است.