از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93333

126 بازدید

پیمان جهانگیری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ورودی دریاچه سد دز هم اکنون چهار هزار و ۶۰۰ متر مکعب بر ثانیه و خروجی آن ۹۰۰ متر مکعب بر ثانیه است.وی ارتفاع آب دریاچه سد را ۳۴۲ و نیم متر عنوان کرد و گفت: ارتفاع آب تا ۳۵۲ متر یعنی […]

پیمان جهانگیری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ورودی دریاچه سد دز هم اکنون چهار هزار و ۶۰۰ متر مکعب بر ثانیه و خروجی آن ۹۰۰ متر مکعب بر ثانیه است.
وی ارتفاع آب دریاچه سد را ۳۴۲ و نیم متر عنوان کرد و گفت: ارتفاع آب تا ۳۵۲ متر یعنی حدود هفت و نیم متر می تواند افزایش یابد.
فرماندار اندیمشک افزود: حجم آب دریاچه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب و حجم خالی آن ۵۰۰ میلیون مترمکعب است ضمن اینکه شیرهای کشاورزی نیز بسته اند.
وی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اندیمشک با حضور در نقاط پرخطر شهرستان، وضعیت طغیان رودخانه ها و سیلاب ها را بررسی کرده اند.
جهانگیری گفت: برخی پل های ارتباطی روستاها دچار ریزش یا تخریب دهانه شدند و رودخانه های فصلی بخش الوار نیز طغیان کردند.
وی افزود: میزان بارندگی در سطح اندیمشک بیش از ۵۰ میلی متر، حسینیه ۸۹ میلیمتر، بیدروبه ۱۰۴ میلیمتر و مازو ۵۹ میلیمتر گزارش شده است.
فرماندار شهرستان اندیمشک از مردم خواست از حریم رودخانه ها و سیلاب ها فاصله بگیرند.
وی گفت: شرایط در روستاهای پاپی آباد، علی آباد و دوبندار در بخش مرکزی اندیمشک نیز مورد بررسی قرار گرفته و منازل ساکنان حریم رودخانه تخلیه شدند.
وی ابراز امیدواری کرد سیلاب های بالا دست خطر خاصی برای اندیمشک به همراه نداشته باشد.
فرماندار اندیمشک در بخش دیگری از اسکان مناسب مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بارندگی ها و به منظور رفاه حال مسافران، مصلای نماز جمعه، سالن های ورزشی و ده ها مسجد و مکان سرپوشیده و مناسب در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.
۷۲۸۱/۳۰۲۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


بارندگی


سیلاب


اندیمشک

نظرات بسته شده است.