از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 9332

34 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، استقبال کنندگان با آویختن گل به گردن هاشمی سپاس و قدردانی خود را از وی که در پیکارهای جهانی وزنه برداری در اناهیم آمریکا عنوان قهرمانی وزن ۱۰۵ کیلوگرم با ۲ مدال طلا و یک برنز تصاحب کرد و همچنین دیگر اعضای تیم ملی وزنه برداری که افتخار قهرمانی وزنه […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، استقبال کنندگان با آویختن گل به گردن هاشمی سپاس و قدردانی خود را از وی که در پیکارهای جهانی وزنه برداری در اناهیم آمریکا عنوان قهرمانی وزن ۱۰۵ کیلوگرم با ۲ مدال طلا و یک برنز تصاحب کرد و همچنین دیگر اعضای تیم ملی وزنه برداری که افتخار قهرمانی وزنه برداری جهان را در خاک امریکا به نام وطن ثبت و کسب کردند ابراز داشتند.
این وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم ملی در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان در آناهیم آمریکا با مجموع ۴۰۴ کیلوگرم مدال طلای این دسته را کسب کرد.
هاشمی پس از بلند کردن وزنه ۱۸۳ کیلوگرم برای نخستین مرتبه ایران را صاحب مدال طلا کرد و در حرکات دو ضرب کار را با وزنه ۲۱۵ کیلوگرم ادامه داد.
هاشمی در حرکت دوضرب وزنه ۲۲۸ کیلویی را بالای سر برد و مجموع ۴۱۳ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و طلای مجموع را برای وطن ، ایران اسلامی به ارمغان آورد.
همراه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ، شمار زیادی از مسئولان از جمله استاندار ایلام نیز در مراسم استقبال و تجلیل از این قهرمان شایسته در فرودگاه شهدای ایلام شرکت داشتند.
ایین تجلیل از علی هاشمی از فرودگاه تا شهر ایلام و شهر چوار و روستای مورت زادگاه این ورزشکار شایسته ایلامی ادامه یافت.
بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته وزنه برداری استان ایلام فعالیت دارند.
استان ۶۰۰ هزار نفری ایلام به عنوان یک سنت در ورزش های انفرادی و به خصوص رشته های متکی به قدرت بدنی مانند وزنه برداری، کشتی و … قهرمانان برجسته و افتخار افرینی به وطن تقدیم کرده است.
پهلوانان و قهرمانان ورزشی درفضای فرهنگی – اجتماعی استان مرزی ایلام از منزلت اجتماعی برجسته ای برخوردار هستند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
۳۰۳۲/۶۰۳۴

انتهای پیام /*


ورزش


وزنه برداری


مسابقات جهانی


قهرمانی

نظرات بسته شده است.