از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93272

105 بازدید

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، «زلاتکو کرانچار» پس از کسب تساوی بدون گل تیم های امید ایران و عراق در نشست مطبوعاتی، افزود: در این دیدار بخت یار تیم ایران نبود و فرصت هایی که بدست آوردیم به گل تبدیل نشد.وی افزود: هنوز برای صعود به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک نا امید […]

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، «زلاتکو کرانچار» پس از کسب تساوی بدون گل تیم های امید ایران و عراق در نشست مطبوعاتی، افزود: در این دیدار بخت یار تیم ایران نبود و فرصت هایی که بدست آوردیم به گل تبدیل نشد.
وی افزود: هنوز برای صعود به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک نا امید نیستیم اما باید تا پایان رقابت های امشب صبر کنیم و ببینیم چه نتایجی رقم می خورد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سئوال که تیم ایران در دیدار برابر عراق برنامه خاصی نداشت، اظهار داشت: به هیچ وجه با این نظر موافق نیستم. اگر بدون برنامه بازی می‌کردیم این همه شانس گل به دست نمی آوردیم.
وی افزود: اتفاقاً در این دیدار حساس بسیار صبورانه بازی کردیم و چند موقعیت بسیار خوب نیز به دست آوردیم که یکی از آن موقعیت صد درصدی «مهدی قائدی» بود که با بدشانسی گل نشد همچنین سایر بازیکنان از جمله «وحید نامداری» نیز فرصت گلزنی را به آسانی از دست دادند.
وی تاکید کرد: اگر این توپ ها گل می شد دیگر از تیم انتقادی نمی کردید بازیکنانم دراین بازی خوب بازی کرده و من از آنان رضایت کامل دارم.
وی درپاسخ به سئوال دیگر مبنی براینکه با این شیوه به نظر می رسد ایران فقط می خواهد در رقابت های انتخابی شرکت کند و برنامه ای برای رقابت های مرحله نهایی ندارد، عنوان کرد: مخالف این نظر هستم ما امروز بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و تا دقیقه ۷۰ دروازه‌بان ما دیده نشد و تمامی بازی در اختیار بازیکنان تیم ایران بود، اتفاقاً سازماندهی خیلی خوبی داشتیم و با برنامه بودیم.
وی در ادامه از داور انتقاد کرد و افزود: داور در این دیدار یک پنالتی را برای تیم ایران نگرفت.
تیم ایران با کسب تساوی بدون گل مقابل عراق از راهیابی مستقیم به مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی باز ماند.
شبد**ورزشی **۹۱۴۴**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


انتخابی المپیک


کرانچار

نظرات بسته شده است.