از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93252

93 بازدید

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران که برای راهیابی این تیم به مرحله نهایی این رقابت ها به کسب برتری مقابل تیم عراق نیاز داشتند، سه شنبه شب با تساوی بدون گل برابر عراق، نتوانستند به طور مستقیم راهی مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شوند.این نتیجه در حالی بدست […]

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران که برای راهیابی این تیم به مرحله نهایی این رقابت ها به کسب برتری مقابل تیم عراق نیاز داشتند، سه شنبه شب با تساوی بدون گل برابر عراق، نتوانستند به طور مستقیم راهی مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شوند.
این نتیجه در حالی بدست آمد که بازیکنان تیم ایران در بیشتر دقایق این دیدار توپ و میدان را دراختیار داشتند اما متاسفانه نتوانستند از موقعیت های خود به نحو مطلوب استفاده کنند تا به عنوان تیم نخست گروه سوم رقابت های مرحله گروهی راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند.
بدین ترتیب تیم عراق با کسب هفت امتیاز و بدلیل تفاضل گل مناسب تر نسبت به تیم ایران به طور مستقیم راهی مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک در تایلند شد. تیم امید ایران نیز که در دو دیدار قبلی خود برابر ترکمنستان و یمن به پیروزی رسیده بود، با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول این گروه ایستاد.
تیم امید ایران نیز باید همچنان منتظر نتایج سایر گروه های مرحله مقدماتی انتخابی المپیک باشد تا شاید به عنوان یکی از پنج تیم برتر دوم از گروه های یازده گانه راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در آسیا انتخاب شود.
برای تیم ایران معراج اسماعیلی، امید نورافکن، علیرضا آرتا، محمد مسلمی پور، حسین ساکی، سینا زامهران، مهدی مهدی خانی، رضا شکاری، مهدی قائدی ، رضا جبیره و امیر روستایی مقابل عراق بازی کردند.
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


انتخهابی المپیک


ایران و عراق

نظرات بسته شده است.