از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93246

84 بازدید

محمدمهدی جوادیان زاده، سه شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: به دلیل شدت بارندگی ها و ورود سیل که همراه با گل و لای به سد و رودخانه زاینده رود که منبع تأمین آب انتقالی به یزد است ، درصد کدورت آب بالا رفته است.وی افزود: این امر موجب […]

محمدمهدی جوادیان زاده، سه شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: به دلیل شدت بارندگی ها و ورود سیل که همراه با گل و لای به سد و رودخانه زاینده رود که منبع تأمین آب انتقالی به یزد است ، درصد کدورت آب بالا رفته است.
وی افزود: این امر موجب شد بعد از ۲ تا سه ساعت ورود آب ، سیستم پایش تصفیه خانه مانع ورود آب شود و برای مقاطعی آب انتقالی ، قطع و بعد از رفع مشکل دوباره جریان آب برقرار می شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد تأکید کرد: ذخایر مخازن آب شرب استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و برای رفع مشکلات ، نگرانی وجود ندارد.
طی سال‌های اخیر به دلیل تداوم خشکسالی ها و جایگاه اول یا دوم یزد در میان کم بارش ترین استان های کشور ، به‌طور متوسط ۷۰ درصد آب شرب از خارج استان و بقیه از منابع داخلی تأمین شد به همین دلیل حدود ۵۷ میلیون مترمکعب حجم سالانه آب انتقالی به یزد از خارج استان ( منطقه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری ) تامین شده است.
۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


آب انتقالی


بارندگی


یزد

نظرات بسته شده است.