از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93155

83 بازدید

به گزارش روز سه شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، ابراهیم صالحی عمران گفت: پنج آموزشکده فنی و حرفه ای در استان گلستان فعالیت دارد. طبق هماهنگی های صورت گرفته، مراکز فنی و حرفه ای آمادگی اسکان موقت در مساجد، خوابگاه ها، مهمان سراها و سوله های ورزشی به سیل زدگان را دارند.وی با اعلام اینکه دانشگاه […]

به گزارش روز سه شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، ابراهیم صالحی عمران گفت: پنج آموزشکده فنی و حرفه ای در استان گلستان فعالیت دارد. طبق هماهنگی های صورت گرفته، مراکز فنی و حرفه ای آمادگی اسکان موقت در مساجد، خوابگاه ها، مهمان سراها و سوله های ورزشی به سیل زدگان را دارند.
وی با اعلام اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان آمادگی لازم جهت تحویل ماشین آلات سبک و سنگین موجود در مراکز را به نهادهای امداد رسان دارد، اظهار داشت: کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در استان های گلستان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، لرستان و فارس آماده همکاری در زمینه های خدماتی، بازسازی مناطق تخریب شده و فنی در مناطق حادثه دیده هستند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: وقوع حادثه سیل مخرب در برخی استان های کشور که موجب سرگردانی جمعی از هم ‌میهنان گرامی در آغازین روزهای بهار طبیعت شد و خسارت ‌های سنگینی را نیز متوجه خانه‌ ها و مزارع و زیرساخت‌های شهری و روستایی ساخت، موجب تأسف و تألم خاطر شد.
صالحی عمران گفت: بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله امتحان و آزمونی از سوی پروردگار متعال برای محک زدن صبر و توکل بندگان است و ان شاءالله سیل ‌زدگان در سایه کمک ‌های فوری مردم و نهادهای مسوول با شکیبایی از این برهه حساس و سخت گذر خواهند کرد.
همچنین در پی سامانه جوی ناپایدار و وقوع آب‌ گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ های فصلی در اکثر استان های کشور در روزهای گذشته، ۵۰ خانواده از مسافران نوروزی درگیر در سیلاب شهر شیراز در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز اسکان داده شدند.
**۹۲۸۳**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه فنی و حرفه ای


امدادرسانی


سیل زدگان

نظرات بسته شده است.