از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93076

89 بازدید

به گزارش خطرنگار، محسن صالحی‌نیا دوشنبه در نشست با جمعی از صاحبان واحدهای صنعتی خسارت دیده از سیل در آق قلا، اظهار داشت: سیلاب و آبگرفتگی چند روز گذشته به تاسیسات شهرک صنعتی آق قلا از جمله فضای سبز، تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ایستگاه TBS و تأسیسات برق، مخابرات و آب رسانی هم […]

به گزارش خطرنگار، محسن صالحی‌نیا دوشنبه در نشست با جمعی از صاحبان واحدهای صنعتی خسارت دیده از سیل در آق قلا، اظهار داشت: سیلاب و آبگرفتگی چند روز گذشته به تاسیسات شهرک صنعتی آق قلا از جمله فضای سبز، تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ایستگاه TBS و تأسیسات برق، مخابرات و آب رسانی هم خسارت وارد کرد.
وی گفت: آبگرفتگی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا زیاد بوده و اقدامات لازم برای کاهش خسارت تداوم دارد.
صالحی‌نیا به اعطای کمک‌ بلاعوض و تسهیلات کم بهره و معافیت‌ بیمه‌ و مالیات به ‌عنوان بخشی از راهکارهای حمایتی دولت از صنعت گران آق قلا اشاره کرد و افزود: با حمایت صورت گرفته واحدهای تولیدی خسارت دیده در استانهای سیل زده همچون گلستان فعالیت‌ خود را از سر خواهند گرفت.
همچنین مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان به خبرنگار خطرنگار، گفت: بیشترین خسارت سیل و آبگرفتگی به صنعت استان در شهرک صنعتی آق قلا بوده است.
شهرک صنعتی آق قلا با ۱۶۸ هکتار مساحت دارای ۲۱۵ واحد بهره‌بردار بوده که ۱۵۸ واحد آن با اشتغال دو هزار و ۷۰۰ نفر فعال است.
حجت الله خلیل زاده افزود: برآورد اولیه میزان خسارت واحدهای صنعتی در استان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.
۶۲۰۴/۱۶۴۸/۲۷۲۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت


سیل


گلستان

نظرات بسته شده است.