از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92989

197 بازدید

به گزارش خطرنگار، طاهر رستمی روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: همه دستگاه ها به همراه تجهیزات و امکانات و نیروها در آماده باش کامل هستند و تمام مرخصی ها و ماموریت ها تا اطلاع ثانوی لغو است.وی گفت: از هم اکنون ماشین آلات و تجهیزات به همراه نیروها در نزدیک ترین […]

به گزارش خطرنگار، طاهر رستمی روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: همه دستگاه ها به همراه تجهیزات و امکانات و نیروها در آماده باش کامل هستند و تمام مرخصی ها و ماموریت ها تا اطلاع ثانوی لغو است.
وی گفت: از هم اکنون ماشین آلات و تجهیزات به همراه نیروها در نزدیک ترین مکان ها به محل های پیش بینی شده درگیر سیلاب استقرار یافته اند و آمادگی مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را دارند.
فرماندار اسفراین افزود: از ظرفیت همه ادارات، نهادها، شرکت ها و پیمانکاران بخش خصوصی ، کارخانجات در صورت لزوم استفاده خواهد شد.

*سد بیدواز مشکلی برای آبگیری ندارد
رستمی گفت: در شرایط موجود، سد بیدواز تا ۱۵ میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره آب را دارد و طبق اعلام شرکت آب منطقه ای استان نگرانی از بابت این موضوع وجود ندارد.
وی بر پیش بینی سوخت جایگزین و آرد برای خبازی ها، ذخیره سازی مواد سوختی توسط شرکت پخش فراوردهای نفتی و بازگشایی پل روستای فرطان برای جلوگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.
بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی خراسان شمالی سامانه بارشی از دوشنبه تا روز چهارشنبه به استان وارد می شود که شدت این بارش ها در شهرستان های اسفراین، سنخواست، شیروان، مانه و سملقان و راز و جرگلان خواهد بود و احتمال وقوع سیل برای اسفراین پیش بینی شده است.
شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از مناطق سیل خیز خراسان شمالی است.
۷۱۸۹/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


حوادث


ستاد بحران


اسفراین

نظرات بسته شده است.