از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92878

84 بازدید

محمد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه جاری ادامه دارد.وی اظهار داشت: در این طرح خدماتی شامل ارائه کمک های اولیه، اندازه گیری فشار خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه شهرستان و استان، […]

محمد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در این طرح خدماتی شامل ارائه کمک های اولیه، اندازه گیری فشار خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه شهرستان و استان، آگاه سازی مسافران نوروزی نسبت به حوادث رانندگی، مشاوره ایدز و اعتیاد و همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی انجام می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در حاشیه اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین بزرگ بهرفت نیز ایجاد شده که در آن اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مستقر در فاصله ایمنی و سلامت مسافران را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت می کنند.
کرمی یادآورشد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون ۳۰ نفر از اعضای داوطلب حوزه جوانان مشارکت داشتند.
وی افزود: تاکنون یک هزارو ۴۰۲ نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند و ۲ هزارو ۱۲ نقشه و هفت هزار و ۲۱۰ بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۶۳۱ مسافر نوروزی به ایستگاه سلامت هلال احمر در پست های راهنمایی مراجعه و ۱۹۱ کودک نیز در ایستگاه دوستدار کودک حضور داشته اند.
کرمی اظهار داشت: هلال احمر بروجرد با سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و ۷۰ نفر امدادگر و سه پست راهنمایی مسافران نوروزی با ۳۰ نفر از سازمان جوانان هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی هستند.
۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


هلال احمر


خدمات سفر


ایمنی و سلامت

نظرات بسته شده است.