از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92864

121 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، سید محمد بطحایی در صفحه توییتر شخصی خود نوشت : برای راه‌اندازی سریع مدارس بعد از تعطیلات سفارش لازم را به مسئولین داشته‌ام که چنانچه نیازی به امکانات ویژه از مرکز و سایر استان‌ها دارند، مراتب را اعلام نمایند.‏ساعتی پیش مجددا برای اسکان و حمایت از آسیب‌دیدگان تاکید کردم و […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، سید محمد بطحایی در صفحه توییتر شخصی خود نوشت : برای راه‌اندازی سریع مدارس بعد از تعطیلات سفارش لازم را به مسئولین داشته‌ام که چنانچه نیازی به امکانات ویژه از مرکز و سایر استان‌ها دارند، مراتب را اعلام نمایند.
‏ساعتی پیش مجددا برای اسکان و حمایت از آسیب‌دیدگان تاکید کردم و استان‌های همجوار برای کمک رسانی بسیج شده‌اند.
‏اولین محموله از مرکز ‫کرمانشاه به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
‏طرح ‫امداد فرهنگی توسط ‫کانون ‌پرورش‌فکری ‫کودکان و نوجوان مناطق سیل زده با جدیت ادامه دارد.
به گزارش خطرنگار، بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه ۹۷ در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱٫۵ متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
۳۰۹۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


حوادث


سیل


گلستان

نظرات بسته شده است.