از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92847

76 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، از سازمان بازرسی کل کشور، قاضی «ناصر سراج» در سفر به مناطق سیل زده گلستان ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت واحد در بحران افزود: اولویت نخست، رفع مشکلات اولیه مردم حادثه دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به بهانه همراهی مسئولان کشوری از رسیدگی فوری به نیازهای اولیه […]

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، از سازمان بازرسی کل کشور، قاضی «ناصر سراج» در سفر به مناطق سیل زده گلستان ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت واحد در بحران افزود: اولویت نخست، رفع مشکلات اولیه مردم حادثه دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به بهانه همراهی مسئولان کشوری از رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم سیل زده غفلت کند.
وی اظهار داشت: حضور پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده وقفه ایجاد کند‌.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: از سال ۹۲، پنج گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم، اما متاسفانه به گزارش سازمان بازرسی توجه نکردند. گزارش کامل و مستندی در این رابطه تهیه و به رئیس قوه قضائیه ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: به مردم قول می‌دهیم اگر قصور و تقصیری دراین رابطه وجود داشته باشد قطعا رسیدگی خواهد شد.
قاضی سراج با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته است و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، افزود: نیرو‌های مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل زده قرار گرفته است.
این مقام قضایی اضافه کرد: استانداران نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت، استان را ترک می‌کرد.
به گزارش خطرنگار، بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۷ در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱٫۵ متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
اجتمام**۱۰۰۳**۱۱۹۳**۹۱۵۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


رئیس سازمان بازرسی کل کشور


قاضی سراج


مناطق سیل زده

نظرات بسته شده است.