از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92784

75 بازدید

به گزارش خطرنگار، اقبال عباسی عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید ‘داراب ربیعی فرادنبه’ از توابع شهرستان بروجن تاکید کرد: از خودگذشتگی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان نقش مهمی در کسب بسیاری موفقیت های این مرز و بوم ایفا کرد.وی افزود: هیچکدام از مسئولان حق ندارند در رسیدگی به امور […]

به گزارش خطرنگار، اقبال عباسی عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید ‘داراب ربیعی فرادنبه’ از توابع شهرستان بروجن تاکید کرد: از خودگذشتگی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان نقش مهمی در کسب بسیاری موفقیت های این مرز و بوم ایفا کرد.
وی افزود: هیچکدام از مسئولان حق ندارند در رسیدگی به امور شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان برخورد سیاسی، جناحی، سلیقه ای و یا شخصی داشته باشند.
عباسی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند در راستای خدمات رسانی به شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نهایت تلاش را انجام دهند.
به گزارش خطرنگار، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بروجن تاکید کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۶۰ هزار خودرو در شهرستان بروجن تردد کرده که از این تعداد ۸ هزار مسافر در نقاط مختلف شهرستان بروجن اسکان یافته اند.
اقبال عباسی افزود: روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بروجن مطلوب و از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی همچنین در بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوبی به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری ارائه شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بروجن از مهمترین مقاصد گردشگری مسافران ورودی به استان است.
مهرداد جوادی تصریح کرد: این اداره کل برای توسعه گردشگری بروجن برنامه ریزی می کند.
وی یادآور شد: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بروجن در دستور کار این مدیریت قرار دارد.
به گزارش خطرنگار، ۴۸۰ پایگاه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات رسانی می کنند.
۷۳۶۲/۶۰۲۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


دولت


شهداء


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.