از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92737

69 بازدید

سیف الله فرزانه بعداز ظهر روزیکشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه ۲ میلیون و ۹۹۲ هزار نفر از جاذبه های فرهنگی، طبیعی و گردشگری استان بازدید کردند، افزود: در این زمینه با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل مواجه هستیم.مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری […]

سیف الله فرزانه بعداز ظهر روزیکشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه ۲ میلیون و ۹۹۲ هزار نفر از جاذبه های فرهنگی، طبیعی و گردشگری استان بازدید کردند، افزود: در این زمینه با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل مواجه هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه یکهزار و ۷۹۵ مورد بازدید نظارتی انجام شد، گفت: ۳۹ مورد تذکر و اخطار به تاسیسات گردشگری داشتیم که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کاهش دارد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه، موزه و سایت موزه دولتی و خصوصی در استان، تصریح کرد: ۳۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر داخلی و ۲۷۵ گردشگر خارجی از این موزه ها بازدید کردند.
فرزانه با اشاره به افتتاح چهار نمایشگاه صنایع دستی در شهرهای بابل، بهشهر و سوادکوه شمالی ادامه داد: در روزهای آینده هم تعدادی از نمایشگاه های صنایع دستی افتتاح می شود.
وی خاطرنشان کرد: با حضور مدیران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در ستاد سفر بیش از یکصد جلسه داشتیم و نشان می دهد واژه گردشگری می تواند رویکرد فرهنگی و اقتصادی برای مازندران داشته باشد.
این مسئول درباره پیام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به آسیب دیدگان سیل، گفت: در این پیام آمده است مردم شمال به ویژه در مازندران و گلستان، میزبان خوبی برای گردشگران سراسر کشور بودند و امسال ناخواسته با سیل ویرانگر، سال جدید را شروع کردند،در کنارشان هستیم و قدردان محبت آنهاییم.
فرزانه خاطرنشان کرد: بعضی زیرساخت های گردشگری و بناهای تاریخی در اثر سیل اخیر، آسیب دیدند که در حال آسیب شناسی برای خسارت های وارده به این بناها هستیم تا به ستاد بحران استان گزارش شود.
۹۹۲۷/۱۸۹۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز ۹۸


مازندران


سین ویرانگر سیل

نظرات بسته شده است.