از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92732

55 بازدید

سید عباس میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها ، احتمال جاری شدن رواناب ها،سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر عمومی در شهرستان های یادشده و استان دور از انتظار نیست.وی از مسئولان استان خواست برای جلوگیری یا کاهش خسارت های اختمالی ناشی از وزش […]

سید عباس میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها ، احتمال جاری شدن رواناب ها،سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر عمومی در شهرستان های یادشده و استان دور از انتظار نیست.
وی از مسئولان استان خواست برای جلوگیری یا کاهش خسارت های اختمالی ناشی از وزش باد شدید، گرد و خاک و بارندگی تدابیر لازم اندیشیده شود.
میر حسینی با اشاره به ورود سامانه جوی به استان تصریح کرد: با تقویت این سامانه از روز دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه در استان ورزش باد شدید ، گردو خاک بارندگی . بعضا رگبار ، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین امروز شاهد افزایش ابر ، وزش باد نسبتا شدید در مناطق غربی استان و احتمال بارندگی خواهیم بود.
میرحسینی کمینه دمای هوای سه شب آینده یزد را هم به ترتیب ۱۴ ، ۱۲ و ۱۱ درجه سلسیوس بیان کرد و یادآور شد: گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته شهر بافق با ۲۶ درجه و سرد ترین نقطه روستای « گاریزات» تفت با کمینه دمای منفی یک درجه سلسیوس گزارش شد.
۲۰۸۸/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


بارندگی


یزد

نظرات بسته شده است.