از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92697

88 بازدید

سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ۴۲ کیلو و ۸۷۰ گرم این میزان مواد مخدر در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه ۲ تن از همدستانش و پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر – خدابنده و ۲ کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر […]

سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ۴۲ کیلو و ۸۷۰ گرم این میزان مواد مخدر در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه ۲ تن از همدستانش و پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر – خدابنده و ۲ کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر از ۲ دستگاه خودرو سواری کشف شد.
وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر روز جمعه /دوم فروردین ماه/ کشف و ضبط شد، اظهار کرد: در این رابطه در مجموع پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سال ۹۷، یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان توسط پلیس زنجان کشف و ضبط شد.
وی افزود: طی این مدت، هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز از سوی پلیس این استان شناسایی و منهدم شد و قریب سه هزار و ۷۰۰ نفر اعم از قاچاقچی و نگهدارنده در مواد مخدر، دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۳۳ درصد افزایش داشت.

** کشف سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز از کشف و ضبط ۱۴۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از سوی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این سیگارهای قاچاق در شهر زرین روز مرکز شهرستان ایجرود کشف شد و راننده خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس زنجان


کشفیات


مواد مخدر

نظرات بسته شده است.