از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92577

50 بازدید

عبدالرحمن حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به این تعداد مسافر از ۲۵ اسفند سال جاری تا دوم فروردین وارد این استان شده اند اظهار داشت: در این مدت علاوه بر مسافران خارجی، پنج هزار و ۱۴۷ نفر مسافر ایرانی نیز از طریق این مرز وارد استان شده اند.وی […]

عبدالرحمن حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به این تعداد مسافر از ۲۵ اسفند سال جاری تا دوم فروردین وارد این استان شده اند اظهار داشت: در این مدت علاوه بر مسافران خارجی، پنج هزار و ۱۴۷ نفر مسافر ایرانی نیز از طریق این مرز وارد استان شده اند.
وی اضافه همچنین در این مدت ۹ هزار و ۵۶۰ مسافر ایرانی و سه هزار و ۴۹۵ مسافر خارجی از طریق مرز باشماق مریوان از کشور خارج شده اند.
وی افزود: در این مدت پنج هزار و ۷۲ مسافرت درون استانی و ۲ هزار و ۱۲۸ مسافرت برون استانی ثبت شده که طی آن ها ۳۱ هزار و ۶۸ مسافر درون استانی و ۱۶ هزار و ۵۳۹ مسافر برون استانی جابجا شده اند.

** ۱٫۸ میلیون تردد وسایط نقلیه در کردستان ثبت شد
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان نیز گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم فروردین یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۱۸۰ مورد تردد در جاده های استان به ثبت رسیده است.
دانش زندی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به بامداد روز جمعه نیز ۲۶۲ هزار و ۷۷۵ مورد تردد در جاده های استان به ثبت رسیده که به مدت مشابه خود در سال قبل از ۶ درصد رشد برخوردار است.
وی با بیان اینکه تردد های استان توسط ۵۲ سامانه به ثبت می رسد افزود: در این مدت محور سنندج – کامیاران با ۱۲ هزار و ۶۵۷ دستگاه نیز بیشترین تردد را داشته است.
به گزارش خطرنگار، ۴۷۵ راهدار کردستان در طرح نوروزی به صورت آماده باش و ۲۴ ساعت در خدمت مسافران و گردشگران هستند و این طرح را از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه می دهند
در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار داده اند.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.
همچنین جاده های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر است.
۷۳۴۹ / ۳۰۳۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


حمل و نقل


نوروز۹۸


کردستان

نظرات بسته شده است.