از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92497

77 بازدید

منصور رحمانیان روز شنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهار داشت : عصر امروز افزایش ابر در استان شاهد هستیم لیکن سامانه بارشی از ظهر فردا با بارش باران و برف همراه با آذرخش فعالیت خود را در استان البرز آغاز می کند.وی ادامه داد: بارش ها در مناطق کوهپایه ای استان البرز به صورت […]

منصور رحمانیان روز شنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهار داشت : عصر امروز افزایش ابر در استان شاهد هستیم لیکن سامانه بارشی از ظهر فردا با بارش باران و برف همراه با آذرخش فعالیت خود را در استان البرز آغاز می کند.
وی ادامه داد: بارش ها در مناطق کوهپایه ای استان البرز به صورت باران و در ارتفاعات برف خواهد بود که ضرورت دارد مردم ، مسئولان و گردشگران در سه روز آینده تمهیدات لازم را بیندیشند.
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: فعالیت سامانه بارشی با وزش باد به نسبت شدید طی ۲ روز آینده همراه است و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: در مناطق کوهستانی بارش برف با احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن همراه است ضمن آنکه جاده های کوهستانی لغزنده خواهد شد.
رحمانیان بیان داشت: دمای هوای امروز البرز بین ۶ تا ۱۶ درجه بالای صفر و فردا یکشنبه بین چهار تا ۱۷ در جه بالای صفر است اما روز دوشنبه شاهد کاهش دما هستیم.
وی کیفیت هوای امروز استان البرز را سالم توصیف کرد و گفت : این وضعیت در ۲ روز آینده ادامه دارد.
۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


سامانه بارشی


البرز

نظرات بسته شده است.