از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92193

73 بازدید

رسول بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: به همت ستاد خیران نیکوکار و همچنین مراکز نیکوکاری این شهرستان میوه و سبد کالا شامل سیب، پرتقال، آجیل، برنج، مرغ، روغن و رب به ارزش چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال قبل از آغاز سال جدید در بین مددجویان توزیع شد.وی […]

رسول بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: به همت ستاد خیران نیکوکار و همچنین مراکز نیکوکاری این شهرستان میوه و سبد کالا شامل سیب، پرتقال، آجیل، برنج، مرغ، روغن و رب به ارزش چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال قبل از آغاز سال جدید در بین مددجویان توزیع شد.
وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۵۰ حامی در این شهرستان از ۳۲۹ یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت می کنند، بیان کرد: در قالب طرح محسنین نیز هم اکنون ۵۵۱ نفر حامی از مددجویان حمایت می کنند و در طرح مفتاح الجنه در جهت دلجویی و برطرف کردن مشکلات مددجویان زمین گیر، ۶۰۰ مورد دیدار با آنان با حضور مسوولان شهرستان انجام گرفت و ۲ میلیارد ریال برای نیز برای کمک به آنان جمع آوری شد.
بخشی گفت: در طرح آتیه نیز که ۱۴۵ کودک تحت پوشش آن هستند، ۴۳۰ میلیون ریال جمع آوری شد و حامیان نیز هر ماه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به حساب این کودکان پرداخت می کنند.
وی افزود: در سال ۹۷، حامیان ۲۷ میلیارد ریال به صورت کالا و نقدی و همچنین جهت بستری ۵۳۴ مددجو در مراکز درمانی نیز سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و برای هزینه دارویی ۶۸۰ مددجو نیز سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند.
«بخشی» در خصوص وام اشتغال مددجویان نیز گفت: طی سال گذشته از محل منابع بانکی برای ۱۹۸ مددجو ۳۷ میلیارد ریال و از منابع امدادی نیز برای ۳۵ نفر پنج میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا پرداخت شد.
وی بیان کرد: در سال ۹۷ مردم میاندوآب پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند که در زمینه تحصیل، ساخت مسکن، تامین جهیزیه و درمان مددجویان هزینه شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: مردم و خیّران نیک اندیش این شهرستان ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شامل ۱۰ میلیارد ریال به صورت کالایی و مابقی به صورت نقدی از طریق مراکز نیکوکاری به ۹ هزار نیازمند کمک کردند.
به گزارش خطرنگار، چهار هزار و ۳۸۰ خانواده با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هستند.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


کمیته امداد


مددجویان


سبد عیدانه

نظرات بسته شده است.