از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91958

49 بازدید

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون کاراته کشور، مهدی کریمی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: بعد از ارسال دعوت نامه رسمی از طرف کشور سریلانکا و با هماهنگی فدراسیون، هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را به مدت ۲ سال بر عهده گرفتم و در حال حاضر این تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی […]

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون کاراته کشور، مهدی کریمی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: بعد از ارسال دعوت نامه رسمی از طرف کشور سریلانکا و با هماهنگی فدراسیون، هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را به مدت ۲ سال بر عهده گرفتم و در حال حاضر این تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شود.
وی افزود: پیش از این به مدت ۲ سال در یکی از تیم های باشگاهی کشور جمهوری آذربایجان حضور داشتم و با تمرین در کنار «رافائل آقایف» قهرمان جهان، تجربیات خوبی کسب کردم و امیدوارم حالا با حضور در سریلانکا نماینده خوبی از سوی کشورم باشم.
به گزارش خطرنگار، مهدی کریمی مدارک مربیگری درجه ۲ ملی، داوری RB و دان چهار فدراسیون کاراته را در کارنامه ورزشی خود دارد و مدال های متعددی را در رقابت های بین المللی کسب کرده است.
کریمی بازیکن سابق تیم ملی کاراته ایران بوده و عنوان قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان را در کارنامه ورزشی دارد.
پیشتر «رضا میدان رو» مربی ارومیه ای کاراته در ترکیب کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی اندونزی حضور داشت.
به گزارش خطرنگار، آذربایجان غربی طی پنج سال مستمر با میزبانی مسابقات کاراته بین المللی جام صلح و دوستی در ارومیه پیشرفت قابل قبولی در رده های پایه داشته است.
۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام /*


ورزش


مربی کاراته


تیم ملی سری لانکا


ارومیه

نظرات بسته شده است.