از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91850

74 بازدید

غلامرضا شریعتی سه شنبه شب در‌ گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در خصوص میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ اظهار داشت: خوزستان در برگزاری رقابت های بین المللی تجربه بالایی داشته و تاکنون کارنامه خوبی را از خود بجای گذاشته است.وی افزود: فدراسیون کشتی با در نظرگرفته سابقه استان در میزبانی این […]

غلامرضا شریعتی سه شنبه شب در‌ گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در خصوص میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ اظهار داشت: خوزستان در برگزاری رقابت های بین المللی تجربه بالایی داشته و تاکنون کارنامه خوبی را از خود بجای گذاشته است.
وی افزود: فدراسیون کشتی با در نظرگرفته سابقه استان در میزبانی این تورنمنت ها و همچنین زیرساخت های موجود برای برگزاری این رقابت ها، با میزبانی خوزستان موافقت کرده که این نیز افتخار بزرگی برای ورزش این استان به شمار می رود.
استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان پس از اجرای موفقیت آمیز جام بین المللی فجر در سال جاری این امادگی را دارد که برای میزبانی این دوره از رقابت ها نیز تمامی امکانات لازم را فراهم کند.
وی تصریح کرد: همچنین در زمینه توسعه زیرساخت های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات نیز از تمامی ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.
شریعتی گفت: باتوجه به این که در این رقابت هشت تیم برتر جهان حضور می یابند، برای اسکان، تغذیه و سایر امکانات رفاهی این تیم ها آمادگی کامل داریم و اگر ضعفی در این خصوص وجود دارد به سرعت آن را برطرف می کنیم.
وی همچنین در خصوص ورزش استان در سال ۱۳۹۷ گفت: ورزش خوزستان از نظر میزبانی تورنمنت های بین سابقه درخشانی داشته و در زمینه توسعه زیرساخت ها نیز اقدامات موثری با حمایت های دولت تدبیر و امید صورت گرفته که روند توسعه در این زمینه همچنان ادامه دارد.
استاندار خوزستان گفت: شناسایی استعداد های برتر و فراهم کردن شرایط مناسب برای بارور شدن این استعداد ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم همواره شاهد حضور قدرتمند نمایندگان استان در تیم های ملی و رقابت های مختلف باشیم.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ با حضور هشت تیم برتر جهان قرار است در آذرماه سال جاری به میزبانی خوزستان برگزار شود اما تاریخ دقیق و محل برگزاری این مسابقات پس از بررسی های لازم اتحادیه جهانی کشتی در زمینه شرایط میزبانی، اعلام می شود.
خوزستان پیش از این نیز در چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری میزبان رقابت های بین المللی جام فجر بود که این مسابقات در شهرستان اندیمشک برگزار شد.
۷۱۵۲/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


استاندار خوزستان


جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹


خوزستان

نظرات بسته شده است.