از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91728

95 بازدید

حسین سلیمی بجستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، درباره مهم ترین فعالیت های معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این دانشگاه در دو بخش خدمات رفاهی و سلامت فعالیت کرده است.وی افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در بحث خدمات رفاهی پرداخت تسهیلات، انواع وام های تحصیلی، بیمه دانشجویی […]

حسین سلیمی بجستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، درباره مهم ترین فعالیت های معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این دانشگاه در دو بخش خدمات رفاهی و سلامت فعالیت کرده است.
وی افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در بحث خدمات رفاهی پرداخت تسهیلات، انواع وام های تحصیلی، بیمه دانشجویی و بازپرداخت وام ها را در صدر امور قرار داده است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت های دانشگاه در حوزه تغذیه همچنین یادآورشد: صنعتی سازی و بهسازی و زیبا سازی هفت رستوران در سال ۹۷ مورد توجه دانشگاه قرار گرفت.
** ارتقای سطح خوابگاه های دانشجویی
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره تعمیر و تجهیز خوابگاه ها نیز اظهار کرد: در سال ۹۷ مقاوم سازی، افزایش ظرفیت اسکان و تغییر کاربری یکی از خوابگاه های دانشگاه مورد توجه بود.
سلیمی بجستانی افزود: این دانشگاه افزایش فضای خوابگاهی بواسطه اجاره و رهن را در اولویت های خود قرار داده است.
به گفته وی، ارتقای سطح خوابگاه در صندوق رتبه بندی وزارت علوم از سطح چهار و پنج به رتبه یک و دو رسیده است.

** ارائه طرح های خدماتی در حوزه مشاوره
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره خدمات سلامت روان و مشاوره نیز گفت: ایجاد ساختمان مرکز مشاوره در سه واحد صد متری، با مشخصات و استانداردهای به روز باعث بهبود افزایش خدمات شده است.
سلیمی بجستانی افزود: دانشگاه علامه طباطبایی با ایجاد دفاتر مشاوره در خوابگاه ها، دانشکده های بیرون از پردیس و دانشگاه توانسته فعالیت های این حوزه را افزایش دهد.
وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف مشاوره در دانشگاه یادآورشد: خدمات مشاوره ای مانند اجرای طرح های پایش سلامت روان برای ورودی های جدید دانشگاه، پایش وضعیت مشروطی ها و وضعیت ورودی ها برای غم و غربت به دانشجویان پیش از این ارائه شده است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به برگزاری کارگاه در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: یکی دیگر از خدمات مشاوره ای در سال ۹۷، تدبیر زندگی برای جدیدالورودی های مقطع کارشناسی بود.
سلیمی بجستانی با اشاره به آموزش ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید ادامه داد: این دانشجویان به مدت هشت ساعت برای ورود به دانشگاه آموزش دیده اند.

** افتتاح درمانگاه جدید دانشگاه علامه طباطبایی
وی درباره خدمات دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه سلامت به دانشجویان گفت: یک درمانگاه جدید در سال ۹۷ احداث و افتتاح شد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: خدمات مختلف تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در درمانگاه جدید دانشگاه انجام می شود.
سلیمی بجستانی در ادامه به اجرای طرح پایش سلامت جسم در دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه علامه به منظور اجرایی کردن طرح پایش، نیروهای متخصص بسیاری را جذب کرده است.
وی با اشاره به راه اندازی و ارتقای اتاق های سلامت در خوابگاه ها گفت: در اتاق های سلامت و درمانگاه خدمات متنوعی به دانشجویان ارائه می شود.
**۱۷۰ میلیون تومان صرف تجهیزات تربیت بدنی شد
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره فعالیت های
دانشگاه در حوزه تربیت بدنی هم گفت: در این حوزه بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان برای تعمیر تجهیزات به خوابگاه ها و دانشکده ها تزریق شد.
سلیمی بجستانی افزود: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، تجهیز اتاق های تربیت بدنی خوابگاه ها و پایش وضعیت اسکلتی، عضلانی و تندرستی دانشجویان جدید از طرح های اساسی حوزه تربیت بدنی است.
وی در باره تشکیل شورای صنفی در سال ۹۷ در دانشگاه علامه طباطبایی نیز گفت: برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه، جشنواره برای دانشجویان غیر ایرانی و هفته خوابگاه ها از دیگر فعالیت های معاونت دانشجویی است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به بررسی ۲۵۰۰ پرونده کمیسیون موارد خاص دانشجویان افزود: این دانشگاه هر دو هفته در حوزه کمیسیون موارد خاص و شورای انضباطی تجدید نظر به وضعیت تحصیلی دانشجویان برای رفع مشکل تحصیلی رسیدگی کرده است.
سلیمی بجستانی در پایان افزود: دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل کمبود بودجه در سال ۹۸ هنوز بطور مشخص برنامه ای را در اولویت قرار نداده است.
**۹۴۹۱** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


معاون دانشجویی علامه طباطبایی


حسین سلیمی بجستانی


وام های تحصیلی

نظرات بسته شده است.