از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91557

108 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، فرایند ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ ها و موسسه های آموزش عالی از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است.دفترچه راهنمای ثبت ‌نام از ۱۷ بهمن ۹۷ منتشر شد و داوطلبان برای شرکت […]

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، فرایند ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ ها و موسسه های آموزش عالی از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است.
دفترچه راهنمای ثبت ‌نام از ۱۷ بهمن ۹۷ منتشر شد و داوطلبان برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸ موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو باید در این مرحله ثبت نام کنند.
داوطلبان بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط تا ششم شهریور ماه ۹۸ می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته اقدام کنند.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرنگار دانشگاه خطرنگار، گفت: تا صبح امروز دوشنبه سه هزار و ۶۶۸ نفر در رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده اند.
با توجه به اینکه برخی از دانشگاه ‌ها و موسسه های آموزش عالی بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام، ظرفیت ‌های جدید یا اصلاحاتی را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده ‌اند، اطلاعیه اصلاحات در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان متقاضی می‌توانند در صورت تمایل کد رشته محل‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.
فهرست کد رشته محل‌ های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۶ اسفند ۹۷ از طریق سایت دانشگاه آزاد اطلاع رسانی شده است.
**۹۴۹۲**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


سازمان سنجش


ثبت نام بدون آزمون


دانشگاه آزاد

نظرات بسته شده است.