از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91520

75 بازدید

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در حاشیه این مانور که در محوطه امامزاده هاشم (ع) دماوند برگزار شد، اظهار داشت: این مانور با هدف آمادگی دستگاه های خدمات رسان ویژه مسافران و مهمانان نوروزی همچون سنوات گذشته برگزار شد.علی شیوا افزود: در ایام نوروز ۲۰ […]

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در حاشیه این مانور که در محوطه امامزاده هاشم (ع) دماوند برگزار شد، اظهار داشت: این مانور با هدف آمادگی دستگاه های خدمات رسان ویژه مسافران و مهمانان نوروزی همچون سنوات گذشته برگزار شد.
علی شیوا افزود: در ایام نوروز ۲۰ نهاد خدماتی و امدادی همچون هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی، پلیس راهور، اداره راه، شهرداری ها، اصناف و رسیدگی به شکایات آماده باش هستند.
وی با اشاره به خدمات نوروزی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان، بیان کرد: تهیه لیست کشیک صنوف و ارائه خدمات رایگان، آماده شدن پد بالگرد در هر ۵ شهر و استقرار یک فروند بالگرد به صورت مداوم و همچنین برگزاری برنامه های شاد و متنوع توسط شهرداری ها از جمله خدماتی است که از ابتدای نوروز اجرایی می شود.
شیوا همچنین از استقرار پایگاه های امداد و نجات، اسکان و برنامه ریزی جهت کنترل ترافیک محورهای درون شهری و برون شهری خبر داد و گفت: شهرستان دماوند با توجه به قرار گرفتن در دو مسیرارتباطی هراز و فیروزکوه و پتانسیل های گردشگری و تفریحی، نیازمند ارائه خدمات بهتر به ویژه در بخش اسکان مسافران است که این مهم فراهم شده است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است.
این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/۷۲۴۶//۶۱۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


مانور نوروزی


ستاد خدمات سفر دماوند

نظرات بسته شده است.