از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91486

23 بازدید

علی خانقائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: زمان پیش بینی شده برای تخلیه محموله کشتی، هفت روز کاری بوده است که با مساعدت این اداره کل و همت شرکت های حمل و نقل داخلی کالای شهرستان چابهار و بسیج ناوگان باری استان، عملیات تخلیه پیش از موعد مقرر به […]

علی خانقائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: زمان پیش بینی شده برای تخلیه محموله کشتی، هفت روز کاری بوده است که با مساعدت این اداره کل و همت شرکت های حمل و نقل داخلی کالای شهرستان چابهار و بسیج ناوگان باری استان، عملیات تخلیه پیش از موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: تخلیه این تعداد دام زنده صرفا با بهره گیری از ۶۰ درصد ظرفیت ناوگان باری منطقه بوده است و مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر کمبود کامیون مورد تایید نیست.
مدیر کل حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان افزود: برای حمل گوشت از کشتارگاه ها به مقاصد داخلی کشور بیش از ۷۰ دستگاه تریلر یخچالدار آماده بارگیری و حمل محموله است که به محض تعیین تکلیف قرارداد حمل توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان عملیات حمل گوشت به عمق کشور آغاز خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، نخستین کشتی حامل ۴۷ هزار و ۹۰ راس دام زنده کشور از مبدا کشور رومانی روز ۲۴ اسفند وارد بندرشهیدبهشتی چابهار شد.
۳۷۱۶ **۶۰۸۱

انتهای پیام /*


اقتصاد


امورزیربنایی


حمل و نقل


حمل دام زنده

نظرات بسته شده است.